Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Hvor lenge kan det gå nå før jeg føder? Ble strippet på termindagen, og er litt redd jeg kanskje må gå en uke over eller kanskje to uker over? Hva er vanlig? Hva kan jeg forvente? Håper det skjer noe de nærmeste dagene......! :-)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Det er å bli tøyd oppi der av legen eller jordmor. For å få fortgang i modningen.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Jeg ble strippet på søndag,og har termin idag.. Ikke skjedd noe her foreløpig. Veldig individuellt om det virker eller ikke.. Sa jm/lege noe om hvor moden eller hvor mange cm åpning du hadde?
Mikaelle7 Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Skjønner ikke dette her med stripping helt, jeg. Min jm sa det ikke hadde noe for seg og som regel bare førte til slitsomme maserier. Er vel ganske forskjellig praksis på jm rundt omkring...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 Jeg var visst ikke særlig moden i utg.punktet, og derfor ble jeg strippet. Etterpå sa hun at jeg var moden, myk og åpen, så jeg er i grunn litt usikker på hva jeg er... Litt frustrerende at det er ulik praksis på dette, og at det kanskje ikke hjelper i det hele tatt, da.....???? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå