Gå til innhold

Skal jeg fortelle dere en hemmelighet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel helst til dere som var på Holmsbu....

Siden vi alle har rost innsatsen til Karomamma, må jeg nesten få lov å si at jeg trenger litt ros jeg også....

Alt jeg skulle gjøre var jo å bestille bord til måltidene, og som de fleste vet.... ble det litt fram og tilbake.

Vi fikk feil navn på Marry, og sånn startet senarioet....

Holmsbu hadde ringt til vedkommene og lurt på om hun skulle dit. Noe hun selvfølgelig ikke skulle, for hun var jo ikke Marry.

Så ble jeg oppringt av hennes pappa, med beskyldning om identitetstyveri..... Jepp. Men etter noen samtaler forstod han at jeg ikke ville bli datteren hans..... Men jeg ble litt sjokka og lurer på om sånt er helt vanlig???

Derfor trenger jeg litt ros jeg også, bare litt altså......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Say WHAT!!!!!!!!

Seriøst?

Hehehehe.......dette er det verste jeg har hørt - noen må jo lide av forfølgelsesvanvidd!!!

Du var flink og er helt uskyldig:-))

Så herved sender jeg masse ros til deg:-)))

Skrevet

Ja, seriøst. Stod forøvrig inne på Meny da han ringte. Følte meg litt utilpass da kan man si..

Skrevet

Det forstår jeg godt!

Dumme dumme mannen!!!

Skrevet

Nei!!! Er det mulig!!! Du... identitetstyv pga bordbestilling????? Nei, det er jammen meg ikke vanlig å reagere slik! Makan!!! Du som er så snill og søt;=)

Skrevet

Ikke sant..., skulle jeg nå først ta noens identitet så måtte det jo være Jennifer Aniston eller noen andre pene med mye penger.... Ha ha ha ha ha ha..

Skrevet

Hmm... mener jeg så noen Mette-Marit takter der jeg...Har konghuset ringt deg og eller??

Skrevet

Nei ikke ennå, men skal aldri si aldri.

Vet ikke helt om jeg kunne tenke meg å være Mette-Marit..... Er ikke noe særlig fan av fortiden hennes. Men om jeg gikk klar av den og rett i stå-og-vinke-på-balkongen-klippe-snorer-og-drikke-vin-ved-store-middager -jobben. Ja da blir det noe annet.

Skrevet

Og tenk nå på apanasjen!!! Da kunne du fått skreddersydd kjole til 17. mai da tenker jeg;=)

Skrevet

Ja du sier noe, kanskje fått han Valentino til å sy sammen noe....

Skrevet

Det er det snåleste jeg har hørt, msb!!!

Snakk om å være paranoid da gitt :)

Du var veldig flink til å ordne og fikse til Holmsbuturen altså!!! Tusen takk!!

Skrevet

Tusen takk for at du ordnet og fikset så bra på Holmsbu.

Beklager virkelig at det ble såpass mye krøll for deg. Men jeg er enig med deg i at dersom du skulle velge deg en indentitet å stjele, så finn en rik, vellykket og vakker.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...