Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min mann les: forbanna drittsekk, har vært utro, en dame, ja dere skjønner, han. Kan man bli smittet av det? Tenker herpes, klamydia o.l.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiv, Klamydia, Kjønnsvorter, Gonorre +++++++ få deg testa, og be den forbanna tosken av en mann om å teste seg også.

Skrevet

du mener at mannen din har hatt sex med en annen dame? hvis hun hadde klamydia eller herpes eller lignende kan du ha blitt smittet ja.. hvis han ikke brukte kondom da..

Skrevet

Selvfølgelig kan man bli smittet. Sorry litt krasst svar. Men hvis det er tegn på noen sykdom hos deg,han eller den andre dama burde alle ta en test å få medisiner for det. Før det evt utvikler seg og blir ille. Man kan også ha en kjønnssykdom uten å merke noe selv og likevel smitte andre.

Skrevet

HIV har jeg hvertfall ikke for det testa jeg når jeg ble gravid, men alt det andre aner jeg ikke. Skal ta GU neste uke, får sjekke det da. Ho dama les:hore, har vært borti utallige menn selv om hun er gift, så det kan jo godt tenkes.

Skrevet

altså de hadde oralsex. Æsj.

Skrevet

Test igjen. Hvis du er utsatt for mulig smitte skal du testes flere ganger for det tar tid før viruset kommer opp på blodprøven. Sorry hvis det skremmer deg, er ikke meningen, men overlevelsesprosent øker drastisk ved tidlig medisinering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...