Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Blir bare så sliten. Som om noen tar luften ut av en ballong. Puh... Føler lillegull liksom suger ut alt jeg har av krefter. Amminga går jo egentlig bra, det er ikke det, syns bare det er tungt noen dager! Blæ. Flere som har det sånn?
mammaentiltrulte Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 hadde det sånn i begynnelsen ja, men følte det bedret seg etterhvert. må huske på å spise nok og regelmessig og drikke masse. det hjelper litt.
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Tja, dvs når jeg føler det sånn spiser jeg desto mer og da kommer energien tilbake;-) Kos deg ekstra nå med litt god mat (......og det med god samvittighet!) ;-)
jojjo Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 ble alltid litt søvnig når jeg amma jeg. Om det var noen hormoner eller bare den rolige stunden som fikk fram trøttheten vet ikke jeg. Men savner det litt og da:)
FuriLaks Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Hehe. spise og drikke klarer jeg fint:) Er nok litt det at jeg syns lillegull begynner å bli tung, sliter med å sitte/ligge godt så jeg får litt vondt i rygg og skuldre. Tror det skal bli bra å få begynt med litt styrketrening igjen etterhvert! HI her:)
FuriLaks Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 hahaha. så mye for å være anonym! sjelden jeg bruker den gitt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå