Gå til innhold

Er det noen her med 3 små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det greit? Eller er det mye verre enn med 2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har:) Men den minste er så liten ennå så jeg merker foreløbig ikke den store forskjellen.(Kankje jeg fortrenger det) Regner med at den kommer. Nå er den eldste 9 da, så det er ikke tre tette:)

Skrevet

Tenkte mer på 3 tette...

Skrevet

Våre er ikke så tette heller. Søstrene var 6 år og 2,5 år når lillebror kom. Jeg synes at overgangen fra ingen til 1 barn har vært det største. Da får man jo en helt annen livssituasjon. Fra 1 til 2 synes jeg ikke var særlig forskjell. Fra 2 til 3 synes jeg det ble slitsomt. Føler ofte at et av barna blir litt "til overs"... Vi er tross alt bare to voksne. Vi tenkte f.eks. på å dra til Legoland i sommer som vi pleier, men har slått det fra oss. En av oss må jo til enhver tid passe på minstemann, og da er det bare en av oss igjen til å kjøre karuseller med de to største, og de er ikke store nok til å kjøre selv enda. Blir altså ofte litt logistikkproblemer...

Skrevet

Har tre tette (1996-1998-1999)og en attpåklatt (2006).Syns ikke det var veldig slitsomt,pleide å ha dem med meg uansett hvor jeg var.Hadde ikke tvillingvogn,men vanlig vogn med søskensete.Alle mine har gått tidlig, så savnet aldri større vogn.Var veldig mye ute med dem,og inne aktiviserte jeg de ofte litt utifra alder.Legg opp faste rutiner for stell-spise-leke og utetider,så er det enklere å organisere hverdagen.Dessuten savnet ikke gutta barnehage-de hadde jo lekekamerater hjemme.

Da jeg ventet nr.3,var n.2 fortsatt brystbarn og jeg fikk beskjed om at det var lite trolig at babyen ville få nok næring fra min melk-iogmed jeg hadde hatt så tette svangerskap-og ammeperioder.Dette stemte ikke.

Kos deg du,med dine små,lev sånn det passer seg best for din familie ,og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...