mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Har et blått merke på størrelse med et kronestykke.... Og jeg har ikke akkurat sånn veldig herdet hud der..... Utrolig hva de små tenne kan utrette.." Pass deg ellers sender jeg Knerten på deg." Kanskje han får jobb som torpedo når han blir stor. Nei, grøss.... Han skal jo bli 1. sanger i sølvguttene han.... Hi hi hi hi hi
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Espen Lie bor i distriktet her, kanskje han kan begynne som lærling;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2007 Ja, jeg skal bare kjøpe et baseball bat til han først... Espen Lie jobbet som dørvakt på et discotek her i forrige århundre.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Hehehehe....kan se for meg dere to side om side;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2007 Det var før jeg var gammel nok, var bare 15 år på den tiden,. Og det er jo bare et kvarter siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå