sofi 81 Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Som spørsmålet over sier. Har gått over og skal settes igang. Både gleder og gruer meg...
2 gutter og 1 jente Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 jeg maa nok settes i gang ja. siden denna kroppen ikke starter av seg selv. her startes det antagelig paa mandag. men skal vist startes forsiktig, saa kan jo ta sin tid. deg da? hvor langt er du over? jeg er 12 dager i dag.
sofi 81 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2007 Er 13 dager over. Skal ha overtidstime på sykehuset i morgen....
2 gutter og 1 jente Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 jeg har time paa soendag. men de oensket aa vente til over helgen siden de har litt mindre kapasitet i helgene. saa hos meg skjer det antagelig mandag! men det gaar fint. syns det er godt aa ha en dato aa forholde seg til! men siden jeg er veeeldig lite moden skal jeg startes forsiktig...de haaper paa modning! hvordan er det med deg da? hvor i landet er du?
sofi 81 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2007 Jeg vet egentlig veldig lite før i morgen. Jordmor sa at jeg måtte forbrede meg på å bli satt igang i morgen, men det kunne også hende at jeg må vente til søndag. Føler ikke på kroppen at det kommer igang av seg selv ivertfall......
2 gutter og 1 jente Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 samme her. kroppen min skjoenner ikke hva han skal gjoere i det hele tatt! men men....det blir snart! har du blitt strippet? de gjorde det paa meg i dag...og det var ikke saa godt! har de proevd noe annet for aa faa det paa gli? her har de proevd akupunktur ogsaa, men ingenting skjer.
sofi 81 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2007 Nei har ikke blitt prøvd noe. Har prøvd alle kjerringråd selv da.... bringbærte,sex,kanel,vaske vinduer...... Får ikke maserier engang...
2 gutter og 1 jente Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 jeg har proevd foedepizza, sex, trappegaaing, gaaturer og saanne ting. men ingenting biter paa meg. skal proeve saanne bringebaertekapsler neste gang tenker jeg. og modningsakupunktur og alt annet som anbefales. for det er jammen ikke goey aa gaa saa lenge over tiden. jeg tror kanskje strippingen hjalp litt, for jeg har hatt mere kynnere i dag. haaper de vil modne meg opp litt saann at foedselen kan bli saa normal som mulig. er du moden?
sofi 81 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2007 De skal vel finne ut det på overtidstimen på sykehuset i morgen tenker jeg. Enig med deg at det ikke er gøy å bli gående så lenge over tiden.
2 gutter og 1 jente Skrevet 11. mai 2007 #10 Skrevet 11. mai 2007 saa du har ikke vaert paa overtidskontroll foer? jeg har hatt 2 allerede. 9 dager over og i dag, 12 dager over.
sofi 81 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. mai 2007 hmmm.... Har vært på to kontroller hos jormor etter termin, men ikke på sykehuset. Blir spennende å se om jeg blir satt igang i dag eller om jeg må vente til i morge. Grue/gleder meg veldig..... Lykke til på mandag hvis jeg ikke er inne her igjen før da : )
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #12 Skrevet 12. mai 2007 jeg regner med at jeg må settes igang om noen dager oxo, så lite som jeg kjenner så er det nok ikke håp om noe annet, er 9 dager over. var på kontroll m 5 dager over og skal ikke ivei før 16. mai, leeenge til..
2 gutter og 1 jente Skrevet 12. mai 2007 #13 Skrevet 12. mai 2007 haaper du blir satt igang da sofi! masse lykke til! Jeg har vondt enda etter strippinga...huff....haaper det var godt for noe da. er kjedelig aa vite at kroppen ikke klarer aa sette dette igang selv og at vi derfor maa bli startet. Vil jo bli en helt annen foedsel enn hvis vi bare kunne satt igang av oss selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå