Gå til innhold

Jeg er visst også en "moden" mor! ; )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg ikke tenkt på før faktisk. Har tenkt at modne foreldre er sånne gaamle folk... Og har en tendens til å sammenligne meg selv med folk som er i siste halvdel av tjue-åra. Jeg er 33 nå.

Og når jeg ser meg i speilet så ser jeg at noe er annerledes. Ok, i kveld tar jeg skrittet fullt ut og slutter å være tjue!

Min lille gutt blir to år i juli, han er selvfølgelig den mest fantastiske gutten verden har sett og holder meg opptatt fra tidlig morgen til altfor sen kveld. Jeg har hatt et ekstra år hjemme med ham, en luksus modne foreldre kan unne seg lettere enn de yngre pga økonomi. Jeg er helt sikker på at jeg nyter tiden med ham mye mer nå enn jeg ville gjort for ti år siden. til høsten skal gullet i bhg og jeg på jobb og det blir spennende og fint for oss begge, føler jeg. En ny fase i livet vårt.

Jeg har vært på barnimagen og dinbaby hele tiden, men har aldri vært innom "modne foreldre-siden" før i kveld! Nå ser jeg jo at jeg har gått glipp av noe, for her var det jammen mange hyggelige mennesker!

Litt rundere kanter liksom. : )

God kveld til dere alle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre sent enn aldri....

Velkommen hit! Her er det fint å være.

Skrevet

Velkommen til oss, her er det godt å være.

Takhøyden er noe bedre enn på skravle, som du sier.....-litt rundere i kantene.

Vi er ikke så glad i å slenge dritt, men vi liker en saklig diskusjon.

Men stort sett fjaser vi rundt som en gjeng fjortiser.

Vi ler mye og ofte, derav smilerynkene.

Ellers er det bare å kaste seg utpå, selv trodde jeg at alle kjente hverandre in real life her. Fordi tonen er så god, men det var helt feil.

Skrevet

Er det mange her som har laget seg profil og lagt ut bilder? Jeg har brukt dib-sidene siden -04, men først nå jeg har laget meg profil og lagt ut bilder. Spennende.

Skrevet

Velkommen hit til oss:-)

Her er det mye moro og latter;-)

Skrevet

Velkommen hit =0)

Her blir du garantert og trives.

Selv er jeg 36 (snart) og har ei lita tulle på 7 mnd. + en "litt" større guttevalp på 15 år...Gift med en kjekk mann.

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisann! ser det e ei stund sia du kom innom her men eg vil uansett seie velkommen iallefall! Har vore vekke ei stund så eg er ikkje heilt oppdatert.

Håper du trives her c",)

Skrevet

Det er jo dette som er sia med stor S her på dib, da - fint du fant veien innom!

Og for en liten sjarmør du har - han var nusselig! c",)

Skrevet

Litt treg, jeg også... Men VELKOMMEN HIT :)

Skrevet

Velkommen hit! Jeg er også treg med å svare. Her er vi rundere i kantene, både bokstavelig og i overført betydning ;-)

Jeg er 38 og har en gutt som er nesten like gammel som din, han blir to år i august. Har også en som blir åtte i august. I tillegg håper vi at alt går bra slik at vi får det siste barnet i overgangen november/desember.

Skrevet

Velkommen hit til denne koslelige siden:-)

Skrevet

Velkommen til oss, har vært en del På barnimagen og dinbaby jeg også, men ikke så ofte jeg skriver innelegg... litt treg ja...

Jeg er 38 år og har en gutt på 9 år og en gutt på 1 1/2 år.

Skrevet

Hei velkommen hit. Beste stedet å være.

Er inne å sjekker nesten hver dag og skriver litt når jeg har en stille dag på jobben.

Jeg er 38 år og har en gutt på 5 år og ei jente på 1 1/2 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...