Kaksa Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Jenta vår har de siste to dagene hatt masse utslett på ryggen. Det klør og plager henne ganske! Men de første jekslene har akkuratt brutt gjennom, kan det ha sammenheng med dette?? Noen som vet? Hilsen
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Jeg vet ikke, men har fundert på det samme. Begge våre fikk mye utslett da fortennene (som de plagdes veldig med) kom. Du kan prøve Ceridal-krem og/eller Hydrokortison (fås kjøpt på apotek).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå