Duddlidu Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Lillegull har lagt seg og jeg sitter her med headset og blåser ut litt hverdagsliv med Metallica! Mimrer litt tilbake til gamle festdager og pilsen med go'musikken. Irriterer meg grønn over at jeg ikke har billetter til konserten de skal ha i sommer, skulle så gjerne ha dratt!! Flere som digger Metallica her?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Jeg satt og hørte på "And Justice For All" her om dagen, og vesla satt i vippestolen og digga med :-) Slutta brått å like de etter "Black Album", så jeg er ikke så lei meg for at jeg misser konserten. Sikkert bare fra de nyeste skivene likevel....jeg er så skuffa atte :-/
Labbetøs Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Litt det samme med meg. Jeg likde de helt frem til etter black album. I mine øne var det det siste bra albumet deres. Nå er det bare møl, så jeg er ikke så deppa over konserten nei.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 JA...nå sitter jeg å hører på master of puppets Metallica har myyyee bra
Duddlidu Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2007 De har gjennomgått en ganske stor forandring ja, men duverden så lenge de har holdt på og gjennom tykt og tynt. Sitter å ser på Cunning Stunts dvd'en nå. Det er de "gamle gode låtene" synes nå jeg. Sad but true, So what, Ain't my bitch, The unforgiven.. +++ Noen favorittlåter?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Det er jo den beste skiva :-) Blir like overraska hver gang jeg hører på den....dæven steike så bra det er. Ja *sukk* det var tider det hehe.
the_fat_lady_sang Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 Ikke metallica, men AC/DC, Judas priest, Iron maiden, Black sabbath og Manowar. De gutta vet hva de driver med!!!! Dattera på snart 3 sier ofte "Mamma, kan vi høre på voksenmusikk?", det er helt fantastiskt!
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 Nå ble jeg nesten flau her...kikka gjennom Metallica mappa på pcn nå...mangler mange..blandt annet and justice for all... Laste ned litt tror jeg
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 11. mai 2007 #9 Skrevet 11. mai 2007 Åja, hvor skal jeg begynne! Master of puppets, Battery, For whom the bell tolls, The call of Ktulu, Blackened, Fight fire with fire, Creeping death, Dyers eve...and the list goes on :-) Blir aldri lei de første skivene. DET er de gode gamle låtene det ;-)
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 11. mai 2007 #10 Skrevet 11. mai 2007 Tror jeg seriøst må få oppdatert metallica mappa her,mye som har forsvinni.. Men nå kom du med flere som jeg hadde "glemt" Tusen takk,de står til nedlasting nå
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 11. mai 2007 #13 Skrevet 11. mai 2007 Hehe så bra. Dagens gode gjerning ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå