Mamsen86 Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Eller.. Jeg og venninnen min var en tur i byen, vi skulle handle noen småting. Og så bestemte vi oss for å gå fra Oslo City til Grønland da, for å ta banen derfra.. Men når vi kom til banen så bestemte jeg meg for å ta bussen da. Så jeg og venninnen min sa hadet til hverandre, og jeg fortsatte bortover mot Grønland Torg. Og ved Mc Donalds der så tutet det en bil, og jaggu meg var ikke babydaddy. Jeg fikk helt panikk, hehe. Tenkte at "Shitt, nå blir det katastofe her". Vi har småkranglet sånn innimellom den siste mnd. Og dessuten - når jeg liksom skulle se han igjen så hadde jeg planer om å se skikkelig nice ut, hehe, mens nå sto jeg der i en joggebukse full av gulp, flippflappsko, uten sminke og bustete hår. (Yeah!) Uansett da.. Han parkerte bilen, kom ut og kom bort til oss. Så tok han opp babyen, nusset på henne og vi ble stående å snakke sammen. Så spurte han om han skulle kjøre oss hjem da, og jeg bare "Greit". Vi fikk snakket litt sammen i bilen da, om hva som hadde skjedd den siste mnd.. Han ble med opp til meg en tur, lekte masse med Emi. Og Emi storkoste seg! Det samme gjorde han.. Vi satt på sofaen alle sammen, jeg satt å fulgte med på Hotel Cæsar mens Emi lå på magen til babydaddy. Og da jeg tittet bort på dem så lå han å så på henne mens han smilte.. Du vet, sånn "shitt, jeg er glad i deg" - smil. Hvis du skjønner, hehe? Og ja.. Det var kjempe hyggelig, liksom. For første gang på.. Gud vet hvor lenge.. Så klarte vi å være sammen i mange timer uten en eneste diskusjon! Det var BARE koselig, liksom.. Så nå er jeg litt glad da!
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 så godt at det ble hyggelig da til tross for ingen sminke og bustet hår ) men får håpe det skjer litt oftere også kanskje
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 så koslig da=) leste innlegget ditt om at han ikke kom når han lovet d. håper han forandrer seg nå da, er er der for dattera si ettersom han sikkert vil d=) ingenting er bedre enn et godt forhold til barnefaren....
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Eneste jeg hang meg opp i hele veien gjennom innlegget, du kjørte altså avgårde med Emi på fanget da eller?... Men be aware, selvom en håper gleden varer, har jo sett hvordan det har gått et par dager ellers...
Mamsen86 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2007 Ja. Vi snakket om nettopp det da, at han kan ikke komme og gå som han vil.Og han sa det at han ville komme oftere, men som jeg skrev i det andre innlegget så fikk han jo helt panikk da Emi datt ut av sofaen. Og jeg forklarte han at det er sånne ting som kan skje, man kan ikke backe helt ut når man feiler - det er sånn man lærer. Og det er ikke lenge før Emi er høyt og lavt, da får' a seg karameller hver eneste dag. Men han liksom "Det knuste hjerte mitt at jeg ikke fiksa det" osv. Og assa, jeg forstår det godt at det ikke var en hyggelig opplevelse for han, absolutt. Men som sagt - man kan ikke gi opp når man feiler! Nå skal jeg være vekke hele helgen (brutter gifter seg i mårra!!) men han sa at han gjerne ville komme en tur til meg på søndag ettermiddag. Så vi får se.. Jeg setter ingen kryss i taket riktig enda, for som regel så er det slik at så fort jeg har kommet meg et steg videre så havner jeg alltid to tilbake! Men det er jo det at jeg vil så gjerne at det skal funke!!
Mamsen86 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2007 PierC, nei nei nei!! Det gjorde jeg ikke! Jeg er ikke helt gæren! Nei, jeg ble kjørt av faren min til byen for han skulle hente en som heter Marianne, de tre + svigerfamilien til brutter skulle dra å fikse i festlokalet til i morgen. Jeg hadde aldri kjørt med Emi på fanget! Hele den dagen er wierd, for jeg pleier normalt sett ikke å ta bussen heller!
Mamsen86 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2007 (De tre vil si at jeg glemte å nevne moren min også!)
yinyang Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 Jeg tror hun mente at da du ble henta av babydaddy, og ble kjørt hjem... At du satt i bilen med jenta på fanget... Ikke at du selv kjørte med barnat i fanget... Uansett, ønsker dere lykke til, at faren tar til vettet, og følger opp jenta si:)
Mamsen86 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2007 Hehe, ja skjønte hva hun mente! Men bilsetet hennes hadde jeg, fordi jeg ble kjørt og da dem skulle videre så var det ikke plass i og med at de skulle ha med seg masse vin og skit og møkk + en passasjer. Det var det jeg mente med at hele dagen var wierd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå