fjell og fjord Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 handler klær, skal være klar til sommeren... kansjke det er nok med bare bleie under kjole når det er varmt? eller evt. truse over bleie? jenta vår blir ett år i juli, skal gå kansjke trenger jeg body med krage og korte armer? eller uten krage? eller ingenting...? takk for svar...
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 hm.. er jo litt smakssak.. jeg ville nok hatt en truse utenpå bleia hvis man ikke trengte body under kjolen.. Men noen kjoler er det jo penest med body under.. olakjoler å sånn.. Så de hadde sånn to pk på hm.. med truser.. med blonder i stumpen;)
fjell og fjord Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2007 ja jenta mi har tre kjoler til sommeren en av dem olakjole lysblå, en rosa og en rød jeg ville kanskje hadde truser på og..
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 så forresten at de hadde noen veldig søte bodyer på hm.. med korte ermer.. om man vil ha krage eller ikke.. er jo en smaksak.. hva som passer kjolen;) hm.. Er mye nydelig for dere som har jenter!! Hvis man har body med korte ermer.. kan man jo bare ta på på en strikkajakke eller noe utenpå hvis det blir kjølig =)
selfangerkjerringa Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Husk å ikke bare tenke på hva som ser pent ut, men hva som er behagelig for jenta og ikke minst: trygt... pga sola skal de helst være tildekket så mye som mulig. En baby kan i teorien ligge naken under f.eks et lite telt med uv-beskyttelse, det er verre med ei som holder på å lære å gå.. jeg vil anbefale at du har noen luftige og gode t-skjorter og bodyer klare til henne. Luftige, gode kjoler er også bra. Jeg brukte litt truse over bleien til eldstejenta hennes andre sommer (hun er aprilbarn), syns det var litt kjekt at hun ikke satte seg bums ned rett på bleien. Kos deg på shopping, det er så utrolig mye fint å få kjøpt til små søte jenter
fjell og fjord Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2007 takk for svar skal se hva jeg finner i butikker- noen fine bodyer kanskje truser kjøpte mamma mi allrede lette kjoler vi får se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå