Stratos med 3 barn Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Åle seg bortover. Har begynt å sette knea under seg å står å vipper. Begynt forsiktig å dra seg opp etter ting. "Danse". Klappe i hendene, spille på slurva, vinke. Drikke selv..... Finne smukken selv å putte den i munnen..... Var det noe spes du tenkte på?
Jente89 ♥ Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 *Ta smokken i munnen selv *Sitte *krype på alle fire *Reise seg etter ting (stoler bord ol.) *Gå rundt Bordet mens hun holder seg *Gå mens jeg holder henne i hendene *Trykke på canal 8 på fjernkontrollen (disney channel) Tja kommer ikke akkurat på noe mer nå.. men veldig aktiv jente
Duddlidu Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 En skrytetråd fra meg her, selv om jeg har skrytt av det tidligere her også, er jo så stolt av lillegutten min! Han er 7,5 mnd ca. Han kan nemmelig rulle, åle, krabbe og har reist seg opp! Sitter fint i tripptrapp stolen sin, men sitter ikke støtt selv på gulvet særlig lenge enda. Setter seg heller ikke opp selv. Han kan rive ned blomsterpotter, dra i duker og spise på tøfler. og så er han superflink til å plaske ned hele badet med vann! Og så kan han pludre masse, mamamama, baba og lala og andre lignende lyder. Kan også hyle kjempehøyt i mange ulike toner og brrrrmmm'e med munnen så sikla fyker. Er blid og glad som en liten sol.
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Embla er plutselig blitt så stor føler jeg når jeg kan svare på en slik tråd, 7-8 mnd liksom:( Jeg vil ha igjen den lille kosebylten et par mnd til:p Men Embla kan; Krabbe, åle og snurre... Gå når hun blir holdt i hendene, gå langs bord/sofa etc Hoppe, både mens hun holder hender og når hun støtter seg på andre ting. Falle å slå seg:( Dunke i bord og andre ting, like mange ganger som jeg dunker først. Klappe, med føttene! Vinke. "hvor stor er.." Sitte selv, både på stol og gulv, og da selvfølgelig sette seg opp selv også. Pludre. Sjarmere (favorittobjekter for sjarmering; farfar og oldefar) Smile med hele ansiktet(ser ut som hun har spist en hel sitron:p) Drikke av flaske(en bragd:p), kopp og av sugerør. Sugerør er ukens store hit! Spise banan uten at man trenger å mose den (dvs rett fra skallet, om dere skjønner) Pludre og gaule. Irritere mammaen sin til hun blir rød og blå i ansiktet:p Bæsje fra navelen til nakken! (det er hun blitt riktig så god på!) susse mamma! (nylig lært, involverer mye sikkel, men er SÅÅÅÅÅ søtt! Og sikkert en masse mer:)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Lukas kan: Krabbe, åle (mest), rulle Gå når vi holder han. Går på knærne rundt bord ol. han kan holde seg i (selv) Røyse seg helt opp på to når han har ett sikkelig grepa tak og ta i Ramle og slå seg massssse Sitter stødig uansett hvor han er, setter seg selv opp også og ned igjen Bli blå på hodet og panna :-( Sier Mamma (sikkert ikke bevisst da?) Klappe med hendene :-) Klapp, klapp og han klapper :-) Dra ut dopapir over hele stua :-p Skifte kanal :-p Drikke av det meste (ikke sån kopp han må sikkelig suge av) Pludre Rope Smile Susse Sove hele natten.....jippi :-)
vi blir 4 :o) Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 Lillegutt kan ikke så mye enda han, men det han er best på er å gjøre mamman sin så stolt at hun nesten sprekker ) han smiler og ler dagen lang.. leker borte titt-titt.. ruller åler seg bakover tar smokken sin prater og sier hei.. men ingen tegn til å sitte selv, krabbe eller gå.. men jeg vet det kommer.. har enda ikke møtt en voksen kar som ikke kan sitte selv eller gå )
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 Min gutt kan heller ikke så mye ser jeg nå. Men jeg er stolteste mamma likevel. Er det virkelig vanlig at de kan så mye når de er 7-8mnd? Min kan rulle når han gidder, det er ikke spesielt ofte. Han er en makelig liten kar. Han åler seg bakover. Tar smokken. Babler og sier "hei". Det har han faktisk sagt lenge. Han sitter som en kar. Rocker til musikk. Skreller frukten sin selv. Nei, han kan faktisk ikke skrelle frukt..
Fødemaskinen Skrevet 11. mai 2007 #9 Skrevet 11. mai 2007 Min gutt på strax 7 mnd kan: Rulle begge veier. Stå på i krabbeposisjon et øyeblikk eller to Finner smokken selv og tar den i munnen(her om dagen tok han smokken ut av munnen og prøvde å dytte den inn i MIN munn.. tihi...) Drikker selv fra tutekopp Vil helst spise selv, men det blir skikkelig klin Blåser bobler, spesielt når han spiser, med mat i munnen.(.....) Roper kjempehøyt når han ikke får all oppmerksomheten i rommet. Spiser på tærne sine og drar seg stadig i finstasen:)(Au) Det var det jeg kom på i farta. Og der våkna ungen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå