Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Noen andre som har sånn ikke-kose babyer. Min baby vil helst ikke sitte på fanget, vil heller krype rundt på gulvet. Hun vil bæres litt av og til. Når hun skal sove er det bare å legge henne rett ned uten noe dilldall. Ikke stryking på kinnet osv. Hun er 6 mnd. Skikkelig aktiv baby. Tenk om hun har ADHD.
ScaryMama Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Nei nei nei, det er altfor tidlig å si noe sånt! Hun er vel bare nysgjerrig på omgivelsene sine! Og så vidt jeg vet så er ikke lite kosing noe tegn på adhd heller... Og jeg tror neppe at barn med adhd er så lett å legge:)
Jente89 ♥ Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Jenta mi har ALDRI villet sitte på fanget å dulle å dalle. Men etter at hun ble 7mnd så vil hun helst sitte på fanget mitt med en gang hun våkner om morran eller etter soving på dagen. å det er jo koseli da.. å Nå har hun 8mnd og syk for første gang.. så da vil hun bare sitte på fanget å kose.. åhh så kooooseli
mam <3 Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Ja, hun kosa seg skikkelig på fanget mitt når hun var syk for noen dager siden. Nesten så det er litt kos med syk baby;) Skjønner forresten ikke hvorfor jeg trykka anonym. Det var jo ikke meningen.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Lillegutt på 6 mnd er heller ikke noe kosete, han har altfor mange lopper i blodet til å sitte/ligge stille
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Datteren min på 6 uker liker og veldig godt å ligge for seg selv og pludre. Tror ikke jeg har vugget henne i søvn mer enn et par ganger, det hender selvfølgelig at hun sovner etter mat i fanget. Synes dette er utrolig merkelig, trodde jeg skulle måtte bære masse. Noen andre med så små babyer som trives godt "alene".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå