Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Vet at det finnes en navnedebatt her, men lite action der til tider. Vil noen snille sjeler hjelpe meg å rangere disse navnene, evt. si rett ut hva dere synes om dem? (PS: Far er fransk, så må funke på begge språk + stå til hans franske etternavn). Eleanor (Evt Elinor, Ellinor, Elenor, osv). Hedvig (brukes i Frankrike også, men ganske sjelden). Iben Amelie (uttales Ameli, med trykk på i'en - som i den fabelaktige fra Mont Matre). Vivel Corinne (uttales Corinn, med trykk på rinn) Blir kjempeglad for svar, både positive og negative!
Mona2 Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Jeg liker Amelie, men så er den fabelaktige Amelie min favoritt film da....
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Ellinor og Amelie er nydelige. Helt klart de to fineste:)
Mayla;) Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Amelie var helt nydelig =) Har selv ett fransk navn, bestamdig fått mye skryt for det ;-)
Cloudberry Skrevet 12. mai 2007 #7 Skrevet 12. mai 2007 Amelie er favoritten min,men har tenkt å uttale det Amelie siden vi bor i Norge. Kommer bare til å bli tull med navnet ellers.
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #8 Skrevet 12. mai 2007 Jeg syns Hedvig er kjempe fint! Står på lista mi dersom jeg får jente!
eirama Skrevet 12. mai 2007 #9 Skrevet 12. mai 2007 Åååå, Vivel var da aldeles nyyydellig... og så får du ikke mange med samme navn i barnehage og skole når den tid kommer! Vakkert vakkert vakkert! Min stemme går til Vivel:)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #12 Skrevet 12. mai 2007 Takk for det, eirama! Jeg er helt forelsket i navnet selv - som dukket opp i en drøm, men dessverre er den vordende pappaen sterk motstander av det. Vet ikke om det går å overbevise ham heller : (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå