Øyboeren med to små <3 Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 når dere ser på hvor mye dere har gått opp, teller dere fra startvekt, eller den laveste vekta etter dere gikk ned..?
Øyboeren med to små <3 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2007 hehe, blir noen kg mindre i økning på den måten.! hehe..!
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Lurt litt på det jeg også. Hvis jeg teller fra startvekt har jeg bare gått opp 7 kg som jo høres lavt ut, hvis jeg teller fra den laveste vekta etter jeg gikk ned har jeg gått opp 13 kg som jo høres mer normalt ut. 3 uker igjen til termin akkurat idag. Uansett så e visst babyen over "normalkurva" på SF.målet, så da må jeg jo ha klart det viktigste - å gi babyen nok næring å vokse på. God kveld!
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Må jo måle ut fra startvekten da.. Mest positivt det. Jeg la ikke på meg ett eneste gram jeg når jeg gikk gravid denne gangen. Når jeg fødte så veide jeg en halvkilo mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid. Nå 3 uker etter fødselen så veier jeg 12-13 kg mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid. OVERLYKKELIG jeg.. Men jeg må få legge til at jeg la på meg nesten 20 kg i første svangerskap, og dem hadde jeg ikke kvittet meg med da.. Så nå er det ikke lenge før jeg er på det jeg var før første graviditeten for 4,5 år siden..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Jeg ligger fortsatt 9 kg under startvekten... Håper og tror at jeg ikke vil passere startvekt i det hele tatt, men har fortsatt igjen 9 uker så alt er mulig ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 du skal regne fra startvekten din. jeg spurte legen om hva som ble gjort, og hun sa det var utgangspunktet
Øyboeren med to små <3 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. mai 2007 hehe, ok, har lurt en del på dette.. da har jeg "bare" gått opp 8 kg, ikke 10.. men det er uansett ikke så alt for mye, så det bekymrer meg ikke..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå