Gå til innhold

Trenger gode råd... (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

1:

Jeg er vanvittig plaget av leggkramper, spesielt om natta. Kjenner det hele dagen i den venstre leggen, men om natta blir det helt uutholdelig, det er så ille at når jeg først sovner så våkner jeg av smertene, ligger å vrir meg og klynker og vil egenlig bare skrike. Skal det være så vondt? Er det noen som har en vidunderkur mot dette? Har prøvd å spise banan og ha ren ulltråd knytt rundt anklene, men synes ikke det virker noe særlig.

2:

Jeg har ikke noe spesielt tungt yrke, men de siste to ukene har vi vært 2 stykk på jobb, i dag var jeg helt alene. Jobber som helsesekretær på legesenter, og for de som ikke vet det blir det sykt mange oppgavet for et menneske. Til vanlig skal vi være 4, og da har vi det travelt også. Jeg føler at jeg "lever og ånder" for jobben sånn som det er nå, er totalt utmattet når jeg kommer hjem om dagene og har ikke lengre noe sosialt liv føler jeg. De to siste dagene har vært så slitsomme at når jeg har satt meg ned når jeg kommer hjem fra jobb, renner tårene, jeg greier bare ikke å holde dem tilbake. Er i tillegg begynt å slite med bekkenløsning, iallefall begynnende sa legen for et par uker siden. Ser ut som reine vakleguri etter en arbeidsdag nå, så stiv og støl blir jeg. Noen av vennene mine sier jeg bør dra til legen å få meg en sykemelding, men jeg har ikke samvittighet til det når jeg vet hvor få vi er på jobb for tiden (har bl.a. ei som er 50% sykemeldt), og at vi ikke har vikar hos oss. Men noe må jeg gjøre snart, blir både stresset og utmattet av dette, og matlysten forsvinner, og ingen av delene er bra for gutten i magen.

Vet ikke helt hvor jeg vil med det siste punktet her, måtte bare få det ut på et vis. Rotete og uoversiktlig ble det også, men det er akkurat slik jeg føler meg for tiden. Døgnet har ikke mange nok timer her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei:)