Gå til innhold

Barnemat i Alcudia (Mallorca)..??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva de har der?

Gullet spiser grøt og middagsglass. Må jeg ha med, eller selger de noe lignende Nestle der? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får både Nestle og Hipp barnemat. Men grøten inneholder mer sukker. Middagsglassene er mer finmoste og inneholder salt. Jeg har pleid å ta grøtposene ut av eska før jeg reiser. Da tar dem mindre plass. Var 8mnd når vi der. Så istede for middagsglass fikk han middag fra barnebuffen (poteter,grønnsaker,kjøtt,fisk) eller spagetti, Var vi ute å spiste tok vi med brødskive med leverpostei. Våre barn har ikke likt middagsglassene der. Men prøvde grøten og den var kjempe populær for den er jo så søt.

Skrevet

Ok, takk for svar.

Så de har egen barnebuffe? Det visste jeg ikke...

Men tror jeg skal ta med, sånn i tilfelle... Litt kjedelig hvis det ikke funker med det de har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...