Gå til innhold

Er så sinna at jeg griner!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I februar avtalte vi med en barndomskammerat av min samboer og konen hans at vi skulle kjøpe en del babyutstyr av de. Blant annet;bilsete, bagvogn og sportsvogn ( sånn Quinny-greie), dyne, en stol. Nå-2 uker før babyen komer til verden ( jeg vet dato,fordi det blir keisersnitt),så får vi beskjed om at de IKKE vil selge likevel!!synes deres barn på snart 2 er for lite til at de vil selge. Greit nok at de ikke vil selge,men hva med å gi beskjed LITT på forhånd?!!dette var noe vi avtalte i februar tross alt,de har hatt god tid til å gi beskjed.Vi er ikke av de som har mest penger her i verden, så vi var så glade for at vi hadde fått til en deal med dem. Syntes det var skikkelig dårlig gjort av dem å gi beskjed så seint!!Eller hva synes dere??!!Æsj,nå er jeg i dårlig humør!!Så nå må vi prøve å skrape sammen noen tusen kroner innen 2 uker. Alt skal være på plass den dagen jeg legges inn på sykehuset.Kjenner hormonene renner over nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, skjønner godt at du er sinna..! :s det var ikke særlig snilt gjort, nei... huff, så kjipt å måtte begynne å stresse med det nå..!

Skrevet

huff ja høres jo ikke bra ut....de skulle gitt beskjed før...

men to uker er jo litt tid da.....å viss dere vil ha brukt...følg med i avoser å slikt...ellers så kan dere jo kjøpe rimlige modeller..eller fjorårets modeller...

dette går bra...må bare tenke kreativt!!!!

Skrevet

Huff... Man kan jo gjøre noen kupp på finn da, eller om dere får igjen noe på skatten eller feriepenger at dere kanskje kunne lånt noe til litt uti juni?? Babyutstyr er dyrt og dette er ikke noen koselig situasjon. Håper det ordner seg da...

Skrevet

åååå uff da det var ikke moro! føler med deg!

enig i at dem kunne sakt ifra litt før ja, men når dem har ett barn på 2 år har ikke det barnet da vokst fra vogn og alt det andre da da! det ville jeg nå tro! jeg hadde av prinnsipp ikke kjøpt noe av dem senere heller!

men veit du hva du venter? jeg har nemmelig en hel masse med jenteklær jeg ikke trenger mere! har vurdert å gi dem til fretex men dem ville ikke ha baby tøy!!! så hvis du venter jente er det bare å si ifra til meg!!

lykke til med innkjøping. foresten dem har jo veldig mye fint å billig på finn.no!

koz

Skrevet

åå fy så dårligt gjort!!!

men kan dere ikke låne utstyr hos dei til dere får penger da? så slepper dere å stresse med det nå.. er ikke rette tida for deg å stresse på nå!! snakk me dei, si til dem at dei kunne ha sagt ifrå før!!

Skrevet

Det var dårlig av dem:( Men du kan gå inn på QXL, der har de pent brukte ting. Er du heldig, så kan du gjøre noen gode kupp. Lykke til!

Skrevet

Ps: de har oxo nye, ubrukte ting der. Glømte å skrive det på sist innlegg...

Skrevet

Hovedinnlegger her. Ja,vi får tråle nettet, og ta for oss alle butikkene hvor de selger babyutstyr i morgen. Vi må jo finne ut av dette ganske kjapt!!Har begynt å roe meg litt ned nå..fikk litt sympati av mamma,og de skulle hjelpe oss,så får vel ennå litt mer penger av dem:)ære være snille foreldre:)

Men det blir en GOOD stund til jeg går på besøk til de "vennene " til mannen min asså!

Selv om de har råd til å kjøpe det de vil omtrent på dagen,så betyr ikke det at vi har det. Vi må faktisk planlegge frem i tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...