Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser at vi har termin ca samtidig;) jeg var hos jormora idag,og sf målet mitt ble målt til 25...jeg har termin 02.09.07...og hun sa at jeg lå noe over,hvor mye lå du over?men sier sf målet noe om hvor stor ungen blir?snakket med ei innpå her og hu lå alltid over,men fikk en unge under 3 kilo..broren min var over 5 kilo...håper ikke jeg må presse ut en sååå stor unge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

innlegget var jo ikke helt til meg men har det samme "problemet" som dere...

var hos jordmor igår og sf målet mitt var 24!!jeg er nå 23+3(eller noe) og da sa jordmora at :oi så stor å fin du er..dette var bra mente denne jordmoren da...jeg ble litt bekymret men hun mente at dette kunne jevne seg ut også etterhvert og ikke nødvendigvis betydde at ungen ble en kjempe...veit ikke helt om jeg slår meg helt til ro med det men....

Skrevet

Hei!

SF-målet mitt ble målt til 28 i uke 23. Legen min ville derfor ha meg inn til kontroll på sykehuset. SF-målet trenger ikke si hvor stor ungen blir. Men jeg måtte ta en UL på sykehuset og da målte legen magen og hodet til ungen. Og det var da han sa at ungen kom til å bli stor. Magen hans har en omkrets på 20 cm nå. Så jeg må inn til kontroll igjen om fire uker.

Jeg har alltid ligget over kurven, men de siste to gangene jeg var hos legen var jeg veldig mye over. Så det var derfor jeg ble sendt avgårde til en ekstra sjekk. Synes det er veldig greit jeg å bli fulgt opp så godt. Jeg håper ungen vil stabilisere seg etterhvert. Men hvis ikke fikk jeg beskjed om at jeg kanskje må føde noen uker før termin

Skrevet

Stor unge behøver ikke bety vanskelig fødsel.

Mamma har to lette fødsler

En unge på 4,5 kilo og en på 5 kilo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...