onam * mai 07 + september 08 Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Lillesøstera mi ringte just og fortalte at hun og kjæresten venter barn. Hun er i 6. uke og har termin i begynnelsen av januar :-) Måtte bare dele denne nyheten med dere :-)
barb81*har født!* Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Gratulerer=0) Jeg skal bli tante i aug. Sist svangerskap så var jeg og min søster gravide på likt (ho fikk i nov, og jeg i des), denne gangen er det jeg og svigerinna mi. Får aldri være gravid alene jeg...hehe
minime<3 in belly Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Jeg skal også bli tante! Fosterbroren min venter nr 2 og det blir gøy, det blir 3 mnd mellom barna våre...
Øyboeren med to små <3 Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 samme her..! jeg har termin 22 juli, søstera i 27 august, så er ikke så langt i mellom akkurat..! og siden vi er ganske unge er det mange som syns dette er et forunderlig fenomen..
Øyboeren med to små <3 Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 i tilleg skal søstera tiltypen hennes ha i september, så venter nesten bare på å høre fra en av søstrene til typen at hun er gravid..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå