Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var hos jm idag 35+5 ,men neste gang 37+4

etter det hver ukers kontrol eller annen hveruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har termin samme dato som deg, og jeg har fått beskjed om annenhver uke.. så jeg skal faktisk ikke til JM igjen før like før fødselen... går annenhver gang til JM o lege...

Skrevet

Etter det jeg har forstått så skal du nå ha kontroll i uke

 

35 , 37, 39, 40 og ev. 41 og 42.

Skrevet

jeg skal gå 32,34,36, og deretter hver uke.. :) vi får ganske god oppfølging her, noe jeg er glad for.. :)

Skrevet

Jeg skal gå det samme som hollow3, og er også glad for det ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...