Topmodel Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 jeg var hos jm idag 35+5 ,men neste gang 37+4 etter det hver ukers kontrol eller annen hveruke?
Bambi på slankern Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 jeg har termin samme dato som deg, og jeg har fått beskjed om annenhver uke.. så jeg skal faktisk ikke til JM igjen før like før fødselen... går annenhver gang til JM o lege...
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Etter det jeg har forstått så skal du nå ha kontroll i uke 35 , 37, 39, 40 og ev. 41 og 42.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 jeg skal gå 32,34,36, og deretter hver uke.. vi får ganske god oppfølging her, noe jeg er glad for..
Seriøst Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Jeg skal gå det samme som hollow3, og er også glad for det ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå