Topmodel Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 ser jm blød prosenten hvergang ? Det djør ikke min jm selv om jeg hadde lavt blodprosent og tar jern tab
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Min jm har målt den annenhver gang...dvs to ganger, siden jeg har vært hos henne tre
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Legen min målte blodprosenten min på første kontrollen (uke 8 ca) og på siste kontrollen (uke 29). Nå skal det sies at både blodprosenten og jernlagrene mine var helt fine på første målingen. blodprosenten hadde gått litt ned på siste kontroll, men jernlagrene var helt fine, så jeg trengte ikke tilskudd av jern nå heller.
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Har målt på første kontroll og kontrollen i veke 28. I veke 28 var den litt lav (11,1) så eg fekk målt igjen i veke 32 (11,2) for å sjå om den hadde gått litt opp etter at eg byrja med jerntilskot. Eg spurte om ho kunne måle den då. Det er berre vanleg å måle to gongar i løpet av sv.skapet.
Seriøst Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Min ble målt på første kontroll, også i uke 24, og nå når jeg var 36 uker... Nå var min lav, 9,2, så jeg måtte begynne på jerntabletter med en gang... Håper det kommer seg opp igjen kjapt hvertfall!
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 min ble målt i uke 12 og ikke før i uke 30 igjen. tror kanskje det var litt langt mellom.
nybakt_mamma Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 mitt ble målt på første kontroll. da var den på 13,noe....husker ikke helt,. fikk høre at det var veldig bra. ble målt nå på onsdag. da var den på 9,8. å det var litt lavt. men jeg føler meg ikke svimmel...
Bambi på slankern Skrevet 12. mai 2007 #8 Skrevet 12. mai 2007 merkelig.. både lege og JM måler meg hver hang... som prosedyre... mine verdier har ligget helt fint hele tden.. 12-13...
Alba44 Skrevet 12. mai 2007 #10 Skrevet 12. mai 2007 De har målt to ganger på meg. Sist da jeg var 28+0.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå