Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser jm blød prosenten hvergang ? Det djør ikke min jm

selv om jeg hadde lavt blodprosent og tar jern tab

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jm har målt den annenhver gang...dvs to ganger, siden jeg har vært hos henne tre :)

 

Skrevet

Legen min målte blodprosenten min på første kontrollen (uke 8 ca) og på siste kontrollen (uke 29).

Nå skal det sies at både blodprosenten og jernlagrene mine var helt fine på første målingen. blodprosenten hadde gått litt ned på siste kontroll, men jernlagrene var helt fine, så jeg trengte ikke tilskudd av jern nå heller.

Skrevet

Har målt på første kontroll og kontrollen i veke 28. I veke 28 var den litt lav (11,1) så eg fekk målt igjen i veke 32 (11,2) for å sjå om den hadde gått litt opp etter at eg byrja med jerntilskot. Eg spurte om ho kunne måle den då. Det er berre vanleg å måle to gongar i løpet av sv.skapet.

Skrevet

Min ble målt på første kontroll, også i uke 24, og nå når jeg var 36 uker... Nå var min lav, 9,2, så jeg måtte begynne på jerntabletter med en gang... Håper det kommer seg opp igjen kjapt hvertfall!

Skrevet

min ble målt i uke 12 og ikke før i uke 30 igjen. tror kanskje det var litt langt mellom.

Skrevet

mitt ble målt på første kontroll. da var den på 13,noe....husker ikke helt,. fikk høre at det var veldig bra. ble målt nå på onsdag. da var den på 9,8. å det var litt lavt. men jeg føler meg ikke svimmel...

Skrevet

merkelig.. både lege og JM måler meg hver hang... som prosedyre... mine verdier har ligget helt fint hele tden.. 12-13...

Skrevet

De har målt to ganger på meg. Sist da jeg var 28+0.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...