Gå til innhold

Er det virkelig nødvendig ! =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut med veninner. Første gang på 1,5 år at jeg er ute. Så kommer mannen min hjem og spør når jeg drar og når jeg er tilbake. For han sal ut med noen kamerater.

Han er også svært sjelden ute, men har vært på fest mer en en gang det siste året...i tillegg er han ofte i utlandet med jobben, og da er det restauranter og alkohol på kveldene.

Jeg er litt sur nå, for jeg har nå tapt uansett. hele kveld kommer jeg til å sitte på nåler for å skyndtre meg hjem for at han kan gå ut. Og hvis jeg ikke drar hjem tidlig, så sitter jeg med dårlig samvittighet. Altså tapt uansett.

Jentekvelden ble ordnet for 2 mnd siden. Denne gutte kvelden ble ordnet for 3 uker siden. Hvorfor pokker har han ikke fått dem til å bytte kveld....nei, fatt det den som kan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si det til han da? at nå er det din tur, og han kan dra ut neste gang. det hadde jeg gjort..

Skrevet

Ha.. Jeg hadde bare gitt klar beskjed om at denne gangen var det min tur. Så hadde jeg dratt. Og jeg hadde IKKE skynda meg hjem.. Heller tvert i mot.

Skrevet

jeg har sagt det og han er full av forståelse, men det hjelper så lite når min samvittighet blir dårlig. Jeg vil jo at han skal se kameratene sine. I tillegg må jeg innrømme at jeg er litt redd for å få dårlig rykte på meg. At jeg tvinger mannen min til å være hjemme. Noe jeg absolutt ikke gjør og ikke vil ha på meg.

Skrevet

"Manne-hukommelsen"! Han hadde vel glemt at du allerede hadde avtale om jentekveld, siden det ble bestemt for så lenge siden. Jeg synes du skal gå ut med god samvittighet. Jeg hadde klart sagt at jeg vet ikke hvor lenge jeg blir så nå vil jeg kose meg en kveld uten å måtte skynde meg hjem, for jeg har ikke vært ute alene på leeenge.

Skrevet

tvinger???? Det er da bare rett og rimelig at du skal ha litt jeg-tid snart. Jeg vil tippe at alle du spør har sympati med deg. =)

Skrevet

du har jo ikke vært ut på over 2 år! du har full rett til å tvinge han til å være hjemme denne ene kvelden. han har jo full forståelse, du trenger ikke å ha dårlig samvittighet da! alternativet er barnevakt?

Skrevet

Men hva pokker skal jeg gjøre med samvittigheten min....drikke den i senk?

Skrevet

Ja, det syns jeg du skal gjøre hvis det er det som trengs.

Skrevet

Ikke bare drikk den i senk, ta noen for meg og;)

(ikke at det er noe i veien med min samvittighet, men noen drinker kunne jeg jaggu trengt:p)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...