Gå til innhold

har dere gjort noen innkjøp enda?


stvgr_mamma

Anbefalte innlegg

har så lyst å begynne handlingen nå!!!!, fine klær, tepper, annet utstyr...

Noen som har begynt, og hva har dere kjøpt?? det er jo enda ganske tidlig...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, jeg kjøpte masse nøytrale babyklær på salg i januar, før jeg visste at jeg var gravid da. Så jeg har en del bodyer, samt noen sparkebukser. Skal prøve å begrense meg nå... Men tenker å kanskje kjøpe en liten ting.

I tillegg så har jeg strikka en del:

- babyteppe

- hvit fin jakke til når vi skal hjem fra sykehuset + lue og labber som hører til

- sett med sparkebukse og jakke + sokker som hører til i str 3mnd

Og så har jeg tenkt å strikke en dress i tykt garn, siden jeg får en vinterbaby er vel det kjekt å ha de første mnd:)

 

Ja, her er altså fruen som har gått berserk med strikkepinnene... Er veldig glad i å strikke, med andre ord:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en del før jeg ble gravid.. Har jo ventet sååå lenge på at vi skulle begynne prøvingen, så måtte jo ha noe å slå i hjel ventetiden med :P Har kjøpt:

- to luer

- fire boddyer

- én bukse

- én genser

og to par nikesko.. Det ene paret fikk jeg riktignok av min kjære..

 

Alle klærene er nok litt guttete; ikke sånn superguttete, men ihvertfall ikke rosa.. Hvis vi får en jente så er hun nok dessverre dømt til å være en guttejente (ihvertfall til hun begynner å bestemme selv..) Både mamma og pappa er litt for glad i baggy bukser, hettegensre og joggesko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt en del klær jeg og. mye hvitt.-) fikk 10 bodyer for 100 kr. billig.

og vogn, men den kjøpte jeg lenge før jeg ble gravid da....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare en ting å kjøpe tror jeg... Bag til vogna. Og hvis det blir gutt da (som vi ikke vet før tidligst på ultralyd i uke 18) så må jeg kjøpe noen flere klær.... :-) Men ellers har vi det meste etter våre to jenter som ikke er eldre enn 2 og 3 1/2. :-) Kommer nok til å kjøpe noen babyklær allikevel da...men det venter jeg lenge med. Men jeg skjønner godt dere som shopper tidlig! Det er jo så gøy å kjøpe sånne søte ting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noe enda. Fikk vite jeg var gravid på onsdag, vi har brukt kunstig befruktning. Har vel ikke helt gått opp for meg at vi skal ha barn, etter flere års prøving. Er jo litt tidlig også, så er redd for å kjøpe noe tilfelle det skal gå galt.... men har veldig lyst altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke kjøpt noenting enda, venter til etter flyttingen i bynnelsen av juni. Men har strikket et par sokker, og har begynt på et babyteppe. skulle ønske jeg var flink nok til å strikke fine dresser og alt sånt fint, men regner med vi får av den kommende bestemor!

Utroli mye fint altså, men alt som er i kataloger nå er jo sommerklær for det meste, og vi skal jo ha vinterbabyer!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...