To gutter + spire Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Vi kjenner dessverre ingen som kan synge for oss i kirken og å leie inn en solist syntes jeg var litt dyrt. så vi har bestemt oss for å brenne en cd med de to sangene vi skal ha. mysteriet deg med bjørn eidsvåg og lisa nilsson og from this moment med shania twain. vi har fått beskjed om å ta med cd spiller i kirken selv da de ikke har dette der til vanlig. så vil kirketjeneren plassere den. Men vi må få en person til å sette på sangene til rett tid. Nå er jeg litt usikker på hvordan det kommer til å høres ut i kirken ... (en liten gammel trekirke) - er det noen som har brukt cd i vielsen sin? eller skal? Kanskje jeg kan teste ut lyden i kirken en dag ?
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 slenger meg på denne!Kirketjeneren kan sikkert sette på sangene for dere og hvis dere drar ned etter en gudstjeneste om søndagen og spør om dere kan sette på cd for å høre,så går sikkert det i orden:) det tenkte jeg at vi skulle gjøre
To gutter + spire Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2007 Han jeg snakket med sa at vi måtte få noen til å sette på sangene for oss, for kirketj. gjorde ikke det. Men det kan jo variere fra kirke til kirke ! God idè å dra opp etter gudstj. en søndag ja !
To gutter + spire Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2007 sorry jeg misforstod litt her... trodde du mente på selve dagen. hehe litt tett i pappen jeg
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Hva misforstod du? Kanskje dere kan spørre noen av de dere har invitert å sette på sangen i kirken på dagen deres?
To gutter + spire Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2007 nei ...jeg bare roter litt hehe ja - tenkte å spørre en av gjestene !
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 hi hi:) lykke til med dagen deres:)
jente,jente, ? Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 I kirken vi gifter oss var cd spiller forbudt. Ingen brudepar fikk lov til å bruke det. Men om dere har fått tillatelse av kirken blir det sikkert ingen problem. Får en til å sette på og stenge av..
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #9 Skrevet 12. mai 2007 Spør organisten om ikke h*n kan spille CD for dere. Det er vel også ganske aktuelt å plassere cd-spilleren på galleri? (Ofte er jo også orgelet på galleriet, så det var derfor jeg tenkte på kobling mellom organist og galleri. :-)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 12. mai 2007 #10 Skrevet 12. mai 2007 Vi fikk beskjed om at CD ikke var ønsket i vår kirke.
To gutter + spire Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. mai 2007 Heldigvis fikk vi lov - ellers måtte jeg ha sunget selv hihi
grå :) Skrevet 13. mai 2007 #12 Skrevet 13. mai 2007 vi har fått melding om at cdspillereller lignende ikke er ønskelig. men så lenge dere har fått klarsignal så kan dere sikkert få låne kirka noen timer en dag og prøve det ut. jeg er i allefall vant til at de er veldig behjelpelige sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå