1+1=2+1+x Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Hei Jeg hadde innmari vondt i magen min i natt, våknet opp å bare hylte. Husker egentlig ingenting - bare at det gjorde vondt. Hva kan dette være? Er bare 34 uker...
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Kanskje babyen trykket på noen nerver. Kanskje det var ligamentene som livmor er festet til. Bruker å ha sånn når jeg beveger meg uforkjært. Og det kan ha vært en sammentrekning i livmor som gjorde vondt. Har du hatt vondt i ettertid, eller var det bare den ene gangen?
1+1=2+1+x Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2007 Det var bare i natt det gjorde veldig vont, i tilegg litt vondt da jeg støvsugde i dagmorres. Synes din forklaring høres logisk ut jeg. Ble bare litt redd ettersom om jeg ikke helt viste... Ingen som har fortat meg om noe sånnt. Hva skulle man gjort uten barnimagensidene - Legene ville blitt nedringt! Og brukt mye mer tid på å spre informasjon ut til de gravide. Alt jeg kan om mamma kroppen har jeg lært her;)
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Det var fint å høre at du ble beroliget Ja det er veldig bra at man har et slikt forum hvor man kan spørre andre gravide. Gikk sist gravid i 98 og ser at det er helt utrolig hvordan tingene har utviklet seg siden da, det er så mye mer informasjon. Og det er bra. Lykke til videre!
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Bruker også få plutselig vondt. Men har blitt forklart at det kommer av de tingene jeg nevnte istad. Men hvis du skulle bli veldig plaget, så er det bare å spørre jordmor. Hun er til for oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå