Krysia Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Jeg tror nesten babyen har lagt på seg denne ukas kvartkilo bare i dag, jeg... Har sovet bort hele dagen, og har kjent at all energi praktisk talt har blitt sugd ut av meg. Kvalm også. Snuppa mi sparker ivrig og later til å ha det fint, så jeg klager ikke akkurat. Men dager som i dag minner meg på hvor sært det er å være gravid!
Mia_I Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Null enregi her også!! Skulle gå tur, men den ble ganske så kort... merkelig følelse, å ikke orke å gjøre det man egentlig har lyst til.
VinterSol+2 Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 kjenner meg igjen! for min del hjelper det å stå opp tidlig, gjøre litt frem til elleve-tolv og så legge seg igjen.. spise ofte og små måltider, og ta en hvil nå og da. sånn skikkelig, ikke bare forran pc'en.. akkurat nå har jeg vært barnevakt for mine to nevøer noen timer (de er 1 og 3 år.) og kjenner det ja! Full av beundring for de av dere som går gravide med små barn hjemme!
Mia_I Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Puh ja, må være slitsomt å være gravid med nummer to og tre! Er glad jeg bare har meg selv å tenke på akkurat nå - så er jeg sløv og vil ligge på sofaen, så kan jeg gjøre det. Får lest noen bøker, i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå