Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er ikke så vanskelig å gå på, trodde det skulle være mye verre! Men et tips til dere som har tenkt til å bestille, bestill minst en halv str. større, for de er trange!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor har du bestilt de?

Har også lyst på sånne sko, litt dyre, men er vel verdt det!!

Skrevet

Tanten min i usa har sendt dem til meg. Men jeg vet at det finns nettsteder i usa som selger, og jeg tror at selv med toll osv så blir det billigere å bestille derfra.

Skrevet

trange mener du i lengden eller bredden. har så lyst på sånne sko, men må nok prøve å finne et stde som ahr de slik at jeg får prøvde de siden jeg har så vanvittig sære bein. hehe

Skrevet

I bredden. Men jeg har gått med de en stund nå og de strekker seg. Det er jo ekte skinn... Men de er morsomme å gå i!

Skrevet

Jeg har ikke dårlig rygg, men smaken er som baken;)

Skrevet

Sånne vil jeg også ha!. Hvor får man kjøpt det? Og hvor mye koster dem?

(jeg har dårlig rygg. Har lett for og få vondt i ryggen + at jeg syntes dem var kule.)

Skrevet

Jeg vet ikke hvor man får kjøpt de her, tanten min bestilte til meg. Men de kostet ca. $300 (ca. 2000kr). Jeg har bare hørt bra ting om dem i hvertfall, så jeg satser på at de er verdt pengene!

Skrevet

Ok. da får jeg vente litt med det. =)

(lommeboka er ikke så fet at det gjør noe akkuratt nå.) :-P

Skrevet

har sett grete waits har kommet med noe liknende. men vet ikke hvordan disse er i forhold

Skrevet

jeg jobber som spl, og på jobben min er det flere som har spandert de hvite sandalene på seg. . veldig fornøyde.

men de koster jo nærmere 1700 kr-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...