Gå til innhold

var på UL idag, va er sannsynligheten for at det stemmer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jordmor sa sannsynlig jente. . hun så tre prikker. . noen som har fått samme besjed.??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har lettere for å ta feil med jenter, enn med gutter.. kjenner noen som har fått beskjed om jente, og så kom det gutt ii stedet... men har hørt omvendt også da:)

Skrevet

Det hender at de tar feil på ul, men det er i disse dager svært sjelden.

Skrevet

ca 99% sjans for at d er riktig tror jeg..det sies d..Hvis navlestrengen ligger å lurer der tissemannen skal være så kan de si d er gutt...hmm..er de usikre er d somregel jente og er d jente er d vel det da..neida, d kan slå feil..

Skrevet

Jeg var på ul i går og fikk beskjed om at det såg ut som en jente, men jeg springer ikke ut og kjøper rosa klær likevel. Tar det som et kanskje. Kusinene til mannen min fikk nemelig beskjed (av samme lege) at hun ventet jente ved ordinær ul. Da hun var 8 mnd på vei viste det seg at det var gutt på ul. Hun fødte en gutt for ca 1 mnd siden. Tror det er mer sikkert dersom de sier at det er gutt.

Skrevet

Ja de sier d er sikrere om det er gutt...Men så sier de også at noe kan ligge for å se ut som you know what...også sier de at er d jente så er d jente..noe som da ikke stemmer:D

Skrevet

Stemte begge gangene de sa det var jente til meg :):)

Skrevet

Større fare for at en liten lur kan ha gjemt seg når det blir sagt jente, enn at luren de ser hos en det blir sagt gutt på er noe annet hvertfall.

Skrevet

de fleste gangene har de jo rett, det er bare det at det er de gangene de tar feil man hører mest om..

Skrevet

ja jeg pysser ikke opp ett rosa rom da;) hehe. . men kjedligt at en må gå rundt å lure=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...