Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stadig litt vondt i den ene av puppene. Ikke på noe spesielt punkt men inni den på en måte (uff, vanskelig å forklare).

Det er den største puppen med mest melk i, kanskje det er derfor?

Har hatt brystbetennelse et par ganger og det er bestandig den puppen det kommer klumper i. Den andre har jeg aldri hatt noe problem med.

Er det flere som sliter med en av puppene eller er ikke dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt det slik med den enne puppen, men jeg har aldri har betennelse. Har derimot hatt sånne tilstoppede melkekjertler. harde ømme klumper. Har da lagt varme omslag, og massert. Det løsnet opp.

Jeg måtte rett og slett roe ned den spruttepuppen ved å la lillegutt bare få ta toppen av den store (ikke tømme den helt) og så heller tømme den andre. Det har hjulpet meg ivertfall..

Skrevet

Takk for svar:) Kanskje det er verdt et forsøk å gjøre som du, men vil det ikke være lettere å få tilstoppede melkekjertler da hvis du aldri får tømt brystet ordentlig?

Skrevet

Jeg massert og tok av "toppen" ofte. Gjerne en gang i timen til å begynne med, så stabiliserte puppen seg etter hvert...

Skrevet

Ok, da skal jeg prøve det, kanskje den roer seg litt:)

Skrevet

Jeg har også en problempupp. Det var faktisk den største puppen som hadde minst melk...... Den store fikk jeg alltid kuler i, men klarte å unngå betennelse. Det ble full ammenekt på den til slutt dessverre, så nå ammer jeg kun fra en pupp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...