Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har barnefar og jeg avtale om å ha gutten annenhver helg og en gang i uka. han jobber som kokk og derfor jobber han også kveldstid enkelte dager.

han har fri fra jobb annenhver lørdag og hver søndag. jeg tok d som en selvfølge at han har gutten de helgene han har fri, men har gått med på at han skal ha gutten fra lør til mandag nå som jeg har permisjon. delvis at han får en helg fri i mnd uten jobb og gutten.... men har sagt at når jeg begynner på skolen vil jeg ha fra fre til søn. virka som han var enig tidligere, men nå ble han skikkeli sint. sa at d var urettferdig for da hadde han aldri fri helg.. skjønner den, men jeg får ikke den avlastningen jeg kan trenge med skole og alenemor.. å han har jo hele uka fri etter jobb.. når jeg begynner på skolen har jeg skole 5 dager i uka, og sønn min når jeg kommer hjem. hvis han krever lør-man har jeg avlastning kun en dag på 2 uker.. er jeg kravstor da? han truer med 50-50 om jeg ikke går med på d. for meg er d snakk om avlastning, men han tenker kun på å ha fri en hel helg..

om han skal noe akkurat den helga han skal ha gutten må d da gå ant å ordne barnevakt eller spørre meg om jeg kan ha gutten en helg til.. blir så sliten av at alt skal gå etter hva han mener og føler. kan ikke møte mine behov..

er d jeg som er trangsynt her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har jo ikke gutten i uka da. Er litt vanskelig å si egentlig. Jeg jobber som frisør,og den helga jenta mi er hos pappaen jobber jeg seint fredag og hele dagen på lørdag,så jeg har jo da aldri frihelg. Og det sliter på meg ihertfall,føler jeg ikke har noe liv liksom. Men så har jo jeg jenta hver dag ellers også da,og det har jo ikke han.

Skrevet

jeg synes ikke det. sliter med det samme selv, men har sagt ifra at jeg ikke orker å høre et ord til om hvor kjedelig det er for han når han jobber så mye, aldri fri i helger osv. hans barn hans ansvar. og det ansvaret er to helger pr mnd. det får han takle selv uten å belemre deg for sine problemer. tipper ikke du ringer han hver eneste dag du har ungen og forteller han hvor lite spontan du kan være og at du har så sjelden fri? han burde være glad du tar ansvar, ofrer så mye (alt!) for deres barn og holde kjeft med mindre han har noe hyggelig å si.. sorry litt sint innlegg, har akkurat kranglet med bf om nøyaktig det samme.. hehe..

Skrevet

hehe, skjønner deg godt. synes ikke selv d er så mye å forlange nei. skal ikke gå utover meg at han jobber lørdager.. han har levd som han alltid har gjort under hele graviditeten og etter gutn kom, så er på tide at han tar litt ansvar selv og, trossalt 29 år snart..

Skrevet

ja, ikke sant?? at de ikke kan skjønne at vi også ofrer noe? ikke bare noe, men det aller meste! neste gang han tar opp hvor ille alt er for han, skal jeg svare igjen med det dobbelte. tror han bare at jeg sitter og koser meg i sola hver eneste dag liksom? virker sånn, nå han til og med skal ha sympati fordi han må kjøre en halvtime i fint vær for å hente ungen sin. nesten så han forlanger applaus for å skifte bleie, blir helt dårlig. og min kjære eks er 31!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...