Gå til innhold

Seier & Glede innlagt på sykehus inatt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mottok en sms fra Seier & Glede, der hun fortalte at hun ble innlagt på sykehus inatt, og at ammingen herved er en sagsblott.

Vi har snakket sammen på telefon etter dette, og hun høres tydelig plaget ut.

Har blitt satt på ordentlig antibiotika "hestekur" og smertelindring pga akutt brystbetennelse (mastitt) som følge av stretokokkinfeksjonen hun pådro seg på barselavd. Da brystet ble blått tok de endelig plagene hennes på alvor.

Jeg fortalte at jeg ville skrive til dere her inne, og har fått hennes tillatelse til å dele.

Ønsker Seier & Glede god bedring, slik at mammalykken kan få synke inn ordentlig uten smerter og plager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så trist!

Ønsker deg god bedring Seier & Glede!!

Godt at du endelig blir tatt på alvor og får den behandlingen du trenger. Håper du snart blir bedre og kan kose deg masse med Matteo

Skrevet

Uff, stakkars Seier og Glede...

Brystbetennelse er ikke noe å spøke med, så jeg kan ikke fatte og begripe at hun ikke har fått hjelp før nå. Bra hun ihvertfall er innlagt nå og får den hjelpen hun trenger. Ønsker god bedring, litt av en start det her. Noen får liksom alt :-/

Stor klem! Takk til phantomet for beskjed.

Skrevet

Uff, dette var skikkelig trist. Håper du kommer deg fort og at du endelig får den hjelpen du skal ha! Synes skikkelig synd på deg nå, dette fortjener du virkelig ikke!

Ønsker deg god bedring og sender deg varme tanker!

Skrevet

Uff da! Høres skikkelig vondt ut! Stakkar, det trengte du ikke! Men håper i hvert fall at du nå får skikkelig hjelp og oppfølging, og at du blir kvitt betennelsen nå.

God bedring! Masse gode tanker og klemmer fra meg og Maja;-)

Skrevet

Uff da, det var trist å høre. Dette på toppen av alt. Nå har du fått mer enn din del så nå må det jo bare være plankekjøring herfra. Håper de steller godt med deg og at du får litt ro slik at du kommer deg fort igjen.

Stor blibraklem fra

Sebastian og meg

Skrevet

Uff, dette høres ikke noe særlig ut. Bra at du endelig blir tatt på alvor og får hjelp.

God bedring til deg! Håper du snart kan komme hjem og får kost deg masse med skjønne Matteo.

Skrevet

uff ikke akkurat hva du trengte nå. Stakkar deg. håper du snart er frisk og rask igjen og du og den lille kan få noen koselige dager.

God bedring.

Skrevet

Hei,

Ja virkelig god bedring til deg og håper du kommer deg raskt. Vi tenker på deg og endelig ble du godt tatt vare på. Kos deg med Matteo og husk at mme er like bra for skjønne gogutten Matteo.

Phantomet: takk for at du gav oss beskjed

Skrevet

Sendte hun oppdatering til alle eller skulle jeg videreformidle?

Hun er ihvertfall innlagt for en uke og reagerer bra på medisinene så de håper hun slipper operasjon. De har kontroll på feberen selv om den er litt jojo så er den under 40 nå. Hun virker positiv i meldingen, men det må jo være tøft som pokker.

Hun avslutter med å ønske alle en fantastisk 17. mai.

Hun får jo ikke feiret der hun ligger stakkars :-(

Skrevet

uff da! dette var trist lesing. Godt at de tar deg alvorlig nå da. Håper du blir raskt frisk igjen. God bedring!!!

Stor godbedring klem fra meg

Skrevet

Godt å høre at hun reagerer bra på medisinene, men det er jo supertrist at hun ikke får feiret 17. mai sammen med familien da:/

Krysser fingre og tær for at du blir frisk i en fei Seier og Glede!

Store klemmer fra Sebastian og meg

Skrevet

Så bra at medisinene funker! Håper hun slipper operasjon.. Skikkelig kjip 17.mai på sykehus. Får håpe noen hjelper henne så hun får en is eller to uansett :-)

God bedring! Håper du snart blir bedre og får komme hjem og kose deg med den lille prinsen!

Skrevet

Godt å lese at medisinene fungerer. Håper virkelig du slipper operasjon!

Trist å feire 17 mai på sykehuset, men du får sikkert is og besøk i løpet av dagen tenker jeg :-)

Riktig god bedring til deg!!

Skrevet

Er ikke noe moro å ha plager og ikke bli tatt på alvor. Bra du endelig fikk komme til på sykehuset og få den hjelpen du trenger. Håper medisinene virker og at du blir fort frisk igjen.

God bedring!

klem fra

Skrevet

Uff det her var triste greier. Ta godt vare på deg selv, seier og glede. Tenker mye på deg. Håper den hærsens infeksjonen drar dit peppern gror :)

Skrevet

Det var trist å høre.

Krysser fingrene for at en hestekur klarer å knekke betennelsen og at du får komme hjem igjen raskt.

Skrevet

Det var veldig trist, nå som det virket som at det begynte å gå bra... Får virkelig håpe dette tar knekken på infesksjonen en gang for alle! Men veldig kjedelig å ligge på sykehus og ikke få se lille Matteo så mye...

Bod bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...