Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en god følelse for 12 mai en stund og er nå klar som et egg! Ungen er visstnok klar også (-hvis ikke, altså ny UL tok feil, så vil jeg selvsagt ikke at det skal skje nå) og nå har jeg akkurat vært hos akupunktør igjen og fått satt noen gode nåler...Feberfri er jeg endelig også

Så nå har jeg bestemt meg (he-he) og sagt ifra til kroppen at sett i gang: Babyen sakl være ute innen lørdag 12 midnatt!

*Optimistisk i dag nemlig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

krysser fingrene for deg ++++++++++++++++++++++

håper du føder i dag/natt. ser fram til det samme har 2-3 cm åpning så håper det skjer noe her snart også!!

masse masse lykke til!!

Skrevet

Du også? Har faktisk sett meg ut 12.mai selv:) Fin dato.

Lykke til i helga da. Får håpe det blir søte små bebiser på oss =)

Skrevet

Vi får la dette bli den store føde-helgen på BIM:-))))

Lykke til dere også!!!

Flere som vil melde seg på?

Skrevet

JEEEEEEEEEEEG! men tror nok jeg maa vente litt til.

Skrevet

Neida:-))) Nå er vi optimistiske her! Og du er jo vitterlig poppeklar!

Skrevet

Har ikke ul termin før på mandag jeg da, men ønsker å bli ferdig slik at jeg kan trille den lille på 17 mai=) Mens termin var mandag 7 mai, og jeg trodde det skulle skjedd noe i løpet av denne uka, men jeg kan ikke akkurat si at jeg har kjent noen fødsel på gang. Bare mens-murringer, og at det er kommet en del slim et par dager. Men dere får ha lykke til ihvertfall=0)

Skrevet

heheheh ja, jeg er saa poppeklar som man kan bli mentalt. men henger litt etter saann med kroppen! :P

Skrevet

Skal du snike i køen Merrily?? hehe

Jeg har termin imorgen og kunne godt tenkt meg å føde da jeg også..

Når har du termin Merrily?

Skrevet

Offisielt ikke før 5 juni og da virker det litt skrekkelig at jeg vil føde nå. Men, uoffisielt 27 mai (ny ultralyd som alle tror stemmer- unntatt sykehuset som aldri skifter termin sånn). Kombinert med en baby som visstnok passerte 3 kg i forrige uke...hodet festet for drøyt to uker siden (er annen gangs) nedsunket dypt i bekken osv osv. gjett om det skal snikes her ja:-))) Var litt vel tålmodig med førstemann så har et par uker til gode fra den gang:-))

Skrevet

Oki.. Lov å håpe vettu:-)

Jeg fødte 5 dager over termin sist,så jeg hadde håpet på å slippe å gå så "lenge" nå..

Håper virkelig det skjer noe i helga.

Har lenge hatt på følelsen at jeg havner inn på føden en fredag,dvsidag da,og føder etter midnatt....

Men ikke alltid magefølelsen stemmer da..

Har egentlig planer for hele helga,men lett så jeg avlyser for å få baby istedet ja!!!

Skrevet

Vel, det skader ikke å være optimistisk:-)))

Kjennes litt ut som om jeg skal få rett også nemlig...men har blitt lurt før.

Men dette er tråden for magefølelse og sterk optimisme:-))

Skrevet

Optimismen blir sterkere her...litt angst også kjenner jeg! Men fjellvettreglene gjelder ikke her, her kan man ikke snu...

Skrevet

Magefølelsen min stemte ikke...

Sitter hjemme enda jeg og lurer på om det skjer noe snart.

Har sterke kynnere,men de kommer ikke regelmessig,og er ikke vonde nok til å kalles rier...

Så da ble det ikke føden ikveld som jeg hadde på følelsen...

Greitt nok det,så får jeg forhåpentligvis en god natts søvn

før det hele_skal_ starte imorgen,el idag siden vi er over midnatt nå og jeg har termin idag!!!

Skrevet

Jeg hiver meg også på her :o) Var hos jm i går. fikk beskjed om at jeg var moden og hadde 3 cm åpning. Babyen lå langt ned og alt så klart ut. Hun strippet meg også. Derfor vil jeg også føde i dag. Nå skal det sies at hun sa jeg fremdeles godt kunne gå frem til termin og at babyen har det bra. Så da får vi se da :o) gleder meg sånn til å se det lille nurket.

Skrevet

Jeg vil gjerne være med å føde i dag!!!

Bare synd at mamma måtte dra hjem en tur i dag...(hun har vært her å ventet i 14 dgr nå)

Jeg (og jordmødrene) var sikker på at jeg kom til å føde for 14 dgr siden, men der lurte den lille oss skikkelig..

Så her går vi nå da,,,Og håper vi slipper å hyre naboer til barnepass hvis vi må dra før mamma kommer tilbake på søn/man..

Men vil veldig gjerne føde i dag, så lenge naboene ikke jobber..:-)

Skrevet

jeg hiver meg med på denne tråden,jeg vil å føde! men med min flaks får jeg vell på 17mai:( får vell legge planer for helgen,det er da det bruker å skje..

Skrevet

Hmm- rekker visst neppe å føde innen midnatt. Men 13 er jo mitt lykketall, så kanskje...

Tror vel gentlig ikke det, for rier det har jeg ikke. Slim ei heller og ikkenoe spor av tegningsblødning. Men voooooondt som bare pokker og et vanvittig nedpress- og ja, jeg har født før, så jeg kan virkelig si at dette er et vanvittig nedpress. Skjønner ikke helt hva kroppen min holder på med, men håper jo hvertfall at dette må bety modning.

Noen som faktisk er i gang her eller?

Skrevet

Jeg føler så med deg faktisk! (svarte deg på en tråd på skravle i går eller noe om dette men tror den tråden ble borte i mengden). Har det sånn selv jeg nå. Er annengangs. Sist gikk jeg over tolv dager, og det var heeeeelt greit. Har tenkt da jeg kom inn hit på 3. tri at folk må da ikke være så utolmodige, men nå er jeg der selv altså. Kjenner etter hver minste vondt. Har masse nedpress, og brystvortene kjennes ut so står i brann.. Men ingen slimpropp eller blødning. Har et og annet tak i ryggen da, og mensmurring.... Vi føder nå vi....!! 13. mai... weehiii...

Skrevet

Er forresten 25 dager igjen! Så jeg er jo strengt tatt ikke fødeklar. Men JM sa på torsdag at jeg var det nå, så da så... :)

Skrevet

Har hatt et par tak nå som minnet veldig om rier...Kan bli en spennende kveld/natt igjen.

Jupp- vi får gå for 13 mai! Lykke til Regnbuemor:-)))

Skrevet

Får nok satse på 13. jeg også altså :( Det ser ut til å gå treigt detta her.

Skrevet

Da er vi tre hvertfall da:-))

Du får håpe og tro; Simsala, at når du først er skikkelig i gang så går det perfekt passe fort unna for deg! Det fortjener du etter den uka du har hatt!

Skrevet

Jeg håper virkelig det:)

Lykke til i helga! Håper på fødsler både her og der!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...