Gå til innhold

jeg tror faktisk at jeg er gravid gitt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lå i hele går kveld og fikk ikke sove...skjønner ikke at det er sant...dette er helt annerledes enn sist jeg var gravid (som endte i ma)...har ingen symptomer ENDA:P bare litt vondt i magen...testa svakt positivt i går og ikm er i dag...men har ikke sett noe tegn til tanta...

så da er jeg vel gravid da? men jeg fatter det ikke enda..

og denne gangen VET jeg at det kommer til å gå bra:)

tusen takk alle sammen for hjelp og støtte.:)

tror det er mange som har blitt gravide denne mnd...det så vertfall sånn ut:)

lykke til vertfall..

(jeg var mentalt klar for en ny pp nå men ser ikke ut som det trengs)

p.s et lite tips begge gangene jeg har blitt gravid har vært mens vi har vært på ferie...:P så kanskje d hjelper:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med spiren og håper den holder seg der inne i 9 måneder:)

Lykke til

Skrevet

Hei igjen.

Er vel bare å gratulere deg da:-)

Er selv i samme båt. Tror jeg har IKM i dag og ikke tegn til TR. Grunnen til at jeg tror er at jeg hadde MA for litt over 1 mnd siden, så det kan nok være det som kødder litt med meg og. Men håper i det lengste.

Kjennes faktisk ut som jeg er gravid, og i likhet med deg er det annerledes denne gangen. Underlig følelse, vanskelig å forklare.

Ønsker deg masse lykke til i alle fall.

Skrevet

å så koselig :)) gratulerer så masse til deg!! satser på et problemfritt svangerskap!!

Skrevet

hei hei, jeg er i samme situasjon som din, ingen tegn til ikm, men jeg har ikke testet, redd jeg blir skuffet. men denne gangen er det litt annerledes jeg pleier å ha menssmerter i en uke før ikm og har 28dagers suklys , men nå er jeg i 29. dag, det blir spennende å se

Skrevet

måtte skifte nick jeg gitt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...