Gå til innhold

holler det å bare ta multivitamin tabletter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så dårl på å huske å ta tabletter hver dag...

men er det noe mer en det jeg behøver å ta..

syns folk her inne snakker om at det er så mye viktige ting vi må ta,,:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tran med omega 3 anbefales iallefall..

Skrevet

Hei....tok folat fra eg oppdaga graviditet til eska var tom...ca 3 månder og så tar eg tran.Det var det eg fikk besjed om fra jordmor.Viss du tar tran med citron smak så er den nesten god og=) Ikke noe stress med å ta liksom....tar en slurk før eg legg meg(pussa tennene etter på altså,he he) Da merka eg ingen ting av tran smaken=)

Skrevet

omega 3tabletter for women, tar jeg...det holder det!!Du trenger ikke stappe i deg masse vitaminer! De smaker jo peppermynte i tilegg så du slipper den ekle transmaken:-D Det er unødvendig å stappe i seg masse vitaminer!Så det holder med multivitamin tabletter,ja:-)

Skrevet

det holder jo ikke hvis d ikke er omega 3 i dem... Du sier jo at du tar omega 3, men d finnes ikke i multivitaminer... hei hei..

Skrevet

Hvorfor holder ikke det??Må da være nok vitaminer i multivitaminer! Der er det jo alt mulig...Man må ikke nødvendigvis ha vitamintilskudd heller,så lenge man ikke har mangel på noe. Det hjelper kanskje litt på formen bare, fordi babyen tar jo masse! Men syntes du skal høre med legen din om dette, for du vil nok få masse delte meninger her. Husker noen sa til meg at jeg MÅTTE begynne å ta jerntilskudd osv, men jeg manglet ikke jern engang...helt idiotisk spør du meg!! Så ja, jeg vil si at multivitamin tabletter holder jeg.

Skrevet

Btw, så ville jeg jo bare nevne for henne hva jeg tok..sa jo ikke at hun skulle begynne med omega 3 tabletter, jeg sa bare at det holdt med multivitaminer:-)

Skrevet

Både legen og jordmora mi sier at det æ'kke så nøye med multivitaminer, så lenge jeg tar omega3. De sier det er veldig bra for bebisen. Har hørt at man får smartere barn om man tar omega3. ;)

Skrevet

Alle undersøkelser viser at inntak av fet fisk (omega3) under svangerskap hjelper for utviklenen av fosterets hjerne. Om du er flink og spiser masse fet fisk trenger du ikke ta omega3, men blir det mer sporadisk er det lurt å ta et tilskudd.

Selv tar jeg omega3 og multivitamin etter anbefaling fra legen. Da vet jeg at vesla får i seg de næringsstoffene hun trenger :-)

Skrevet

Hvis du ikke trenger noe spesielt holder vel det i tillegg til tran. Jeg tar 3 hemofer-tabletter hver kveld, men det er fordi jeg har så lite jern.

Skrevet

Jeg sa vel heller ikke at hun IKKE skulle ta multivitaminer... Hah!

Greit det, men omega 3 er anbefalt... såh! Dah! og alt anna med utropstegn!

Skrevet

Tar du Mollers Omega 3 tran kapsler-ikke ta multivitaminer ved siden av!!! Kaplene inneholder også D-vitaminer som ikke er vannløslige, og det er ikke sunt med for masse D-vitaminer enten du er gravid eller ikke! C-vitaminer er helt greit.....

Tar selv bare trankapsler nå + kalk tabletter pga kramper i leggene....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...