Gå til innhold

12 januar


Ims-dal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har:=) Men fødte fem uker før tiden sist, så jeg tviler på om jeg kommer til å gå helt ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!! Jeg har 10 januar.

Men si meg,er det flere der ute som er bekymret for at det kan gå galt? Synes jeg leser at så mange opplever sa!!!

Jeg vil jo bare være lykkelig,he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gled deg du! Det er jo nesten 90% sjangse for at det går bra allerede:=)

Det er ikke noe hyggelig med alt fokuset på sa på disse sidene, som egentlig burde vært spekket av forventninger og glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Bella Donna;)

Du har helt rett.Har aldri vært så redd om jeg ikke hadde lest om alle.Vil jo ikke annet enn å være proppfull av LYKKE!!!

Takk igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også termin 12 januar :-) Har dere fortalt det til mange? Vi har egentlig planlagt å fortelle det St.Hansaften, men synes det er vanskelig å holde på det så lenge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortalt det til nermeste familie og noen gode venninner! Men det er jo kjempe vanskelig å ikke si noe!!

Tenkte å fortelle det da vi oxo!

Gleder oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 12.januar. Synes også det er veldig skummelt med alle sa (veldig mange som skriver om det på disse sidene), så tror ikke jeg kommer til å tørre å glede meg så altfor mye før etter 12 uker.... Har sagt det til gode venninner og nærmeste familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde jeg hadde termin 18 så den 14 og nå den20. Dette er vanskelig å regne ut. I og med IVF metoden vet jeg jo hvilken dag egget ble befruktet, men noen sier man skal regne ut fra siste mens, og noen første sprøytestikk. Får ultralyd i slutten av Juni, så da får jeg spørre da. Gravid for første gang jeg også. Blir også litt skremt av alle disse inleggene om å miste, så nå leser jeg ikke dem lenger....

Lykke til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...