Gå til innhold

Da var første vaksinen overstått:)


*Isabell*

Anbefalte innlegg

Det gikk jo kjempebra jo!!!:) Gråt nesten ikke id et hele tatt, men smilte masse og pratet og styra på litt etter andre stikket :) Og jeg som hadde grua meg slik, var jo helt bortkastet energi;)

 

Nå bare håper vi det ikke blir noe feber utover dagen, skal hjelpe til å forberede en konfirmasjon i kveld og i morgen så da hadde det vert greit om frøkna var i godt humør som hun bruker å vær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene for at det ikke blir feber og grining for dere i dag. Skal på HS til mandag vi da for å stikke litt. Gruer meg litt jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ønsker jeg lykke til på mandag og håper det går like bra som det gjorde med Isabell:) Gruet meg vedlig litt fordi jeg selv har angst for sprøyter, men må jo ta meg i nakken og ikke overføre skrekken min til snuppa!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedda fikk sprøytene på torsdag, og det var vondt både for Hedda og mamma!

 

Den første sprøyta gikk ganske greit, ho grein litt men det gikk fort over. Og akkurat når ho hadde roet seg ned, så stakk det èn gang til. DA var det ei lita som skreik!

 

Huffameg, kunne ikke la være å grine litt jeg også, syns det var helt forferdelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har gutten vår gså fått vaksine. Det gikk veldig bra, ikke noe grining eller no. Ingenting å grue seg til. Håper han blir i fin form resten av dagen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi fikk vaksine i forrige uke, og det gikk veldig bra. Men hun ble helt kaputt utover dagen, og sov som en stein hele dagen og kvelden. Noe som førte til at hun våknet klokka 01:00 og var lyys våken mye av natta :(

Men kvelden etter var vi i normal rutine igjen heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...