Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Ble oppringt av sykehuset nå og fikk UL time på mandag morgen. De hadde fått henvisning fra jordmor (vet hun søkte men jeg trodde det var vanlig UL uke 18-20) og på den stod det i løpet av 2 uker. Kanskje jordmor mistenkte tvillinger slik jeg har overbevist meg selv Så ringte jeg mannen min for å fortelle så sa han at du har jo fått to brev fra sykehuset i dag og der stod det at jeg har fått UL 06.06 Jeg tar begge jeg blir for lenge å pine meg selv i 4 uker til om det er tvillinger noe jeg ønsker
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Ta begge du, det holder jeg med deg i... Du ska alikevel ha en ultralyd i uke 17-20, pga terminbestemmelse og sånt....
Anele&Solstråla Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 hadde jeg gjort og...hvor langt er du å vei? Lykke til:)
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2007 Jeg har takka ja til begge er 14+4. Jordmor ville nok sjekke mulighet for tvillinger siden magen min er stor. Gleder meg allerede men er litt redd, men de fleste av oss er redde vel for at de kan finne noe feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå