ScaryMama Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Jeg måtte inn og se på det innlegget du fortalte meg om på trynebok. Også ble jeg så sint at jeg måtte skrive! Klarte ikke å la være... Hva slags idiot er det? Glad for at HI gjennomskuet den!
ScaryMama Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Men står til i dk da? Har det vært mer shopping? Nå har Nikolai vokst ut av alle 74 klærne, buksene har blitt shorts;) Så i dag har vi vært på shopping, ikke fullt så bra som i dk men gøy likevel! Jeg bør komme meg ut og nyte solen litt, men det er ikke så lett å lese når lyset er så sterkt, så da blir det til at jeg sitter inne og lengter ut... Kommer jeg meg ut så vil jeg som regel inn igjen med en gang. Ikke lett!
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Jeg synes det var litt useriøst ja... Virket ikke VELDIG troverdig... I dag har det vært shopping, og i morgen har vi faktisk tom barnevakt for å få shoppet litt! Deeeeilig! Og det er ALLTID salg her, løv it! Det er knallvær her også, men jeg sitter inne med sandaler og boblejakke:p Jeg er rar har jeg funnet ut;) Hihi... Tips til utelesning, solbriller og parasoll!
ScaryMama Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Men da blir man ikke bruuuuun Tillab! Og da blir poenget borte;)
Babyfacepsycho Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Hei kozy. =o) Godt og se deg her igjen. Ha en fin kveld. Nå skal jeg ut en tur.
ScaryMama Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 Flink du;) Vi var på tur tidlig i dag, varmt ass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå