Skrømti Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Lillegutt var ca 5 mnd da han fikk tak i føttene, og så gikk det bare noen dager så var det bånn gass med leking med føttene. Jeg hadde faktisk gleda meg til han skulle begynne med det, for det er noe av det herligste jeg ser når små babyer gjør!
Fødemaskinen Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 5 mnd:) Helt enig med Skrømti,de er jo bare til å spise opp når de gjør sånn.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 3mnd faktisk..men er forskjell på babyer husk det. Gutten min beg da han var ca 4,5-5mnd=)
Labbetøs Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 3,5 mnd. Nå er hun 4 mnd og herjer vilt med dem. Treffer øyet istedet for munnen avogtil, men det hører vel med.
Lonely Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 Lille prinsen her hadde 4 mnd dag i går og han strever fælt for å få tak i dem,har holdt på slik en 14 dagers tid så det er vel ikke lenge før han får det til.
minas'81&lillegull;) Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 Rett før hun var 3 mnd, men tidlig ute med det meste hun her da, "dessverre".. Nå krabber hun som en liten rakett her, og såvidt blitt 6 mnd.... Det begynte hun med for 1mnd siden, må bare innrømme at jeg savner den tida da jeg kunne legge henne på skinnet hennes på gulvet og der lå hun og lekte.....Nå er det travelt, stakkar blomster og stakkar hund....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå