Sally&Tiny Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Skal man ha flere legekontroller sånn på slutten av svskapet? Er 33+0 i dag
Mamma Mirabell Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 jeg hadde sjekk i uke 31 og uke 35 og nå i uke 39.. jordmor og lege annenhver gang..
Sally&Tiny Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2007 okei, trodde det var annenhver uke fra uke 36 el noe. Synes det er koselig å være hos legen, hadde håpa på flere kontroller..hehe
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Annenhver uke mot slutten, og hver uke fra siste uka før termin og frem til ungen er ute. (Det er i hvertfall planen legen min har satt opp for meg. Har gått en gang i mnd tidligere.)
engutttil=) Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 har hatt kontroll i uke33 35 36 37 hos jordmor ska t legen i uke 38 og t jordmor igjen i uke 39. det e heilt vanli sei dem
snuppa m 3 Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 Er annenhver uke til legen fra uke 31. Går ikke til jordmor da...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 er kommet til uke 34 har enda ikke vært til lege???? jordmor sa jeg ikke trengte.
fox`y Skrevet 11. mai 2007 #9 Skrevet 11. mai 2007 1 gang i mnd fram til uke 36 så vær 14 dag er d hos meg iallefall...
Vimsa- Skrevet 11. mai 2007 #10 Skrevet 11. mai 2007 Jeg har ikke hatt noen kontroller, ble sendt til legen på kontroll i uke 12-13, men etter det har det ikke värt noe. Bare besök hos jordmor. Tror det er helt vanlig i Sverige at man ikke får noen legebesök.
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 11. mai 2007 #11 Skrevet 11. mai 2007 annenhver uke frem til uke 37, så hver uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå