Gå til innhold

hvor ofte legekontroller?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal man ha flere legekontroller sånn på slutten av svskapet? Er 33+0 i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde sjekk i uke 31 og uke 35 og nå i uke 39.. jordmor og lege annenhver gang..

Skrevet

okei, trodde det var annenhver uke fra uke 36 el noe. Synes det er koselig å være hos legen, hadde håpa på flere kontroller..hehe

Skrevet

Annenhver uke mot slutten, og hver uke fra siste uka før termin og frem til ungen er ute.

(Det er i hvertfall planen legen min har satt opp for meg. Har gått en gang i mnd tidligere.)

Skrevet

Fra uke 36 hver andre uke.....

Skrevet

har hatt kontroll i uke33 35 36 37 hos jordmor ska t legen i uke 38 og t jordmor igjen i uke 39.

 

det e heilt vanli sei dem

Skrevet

Er annenhver uke til legen fra uke 31. Går ikke til jordmor da...

Skrevet

er kommet til uke 34 har enda ikke vært til lege???? jordmor sa jeg ikke trengte.

Skrevet

1 gang i mnd fram til uke 36 så vær 14 dag er d hos meg iallefall...

Skrevet

Jeg har ikke hatt noen kontroller, ble sendt til legen på kontroll i uke 12-13, men etter det har det ikke värt noe. Bare besök hos jordmor.

Tror det er helt vanlig i Sverige at man ikke får noen legebesök.

Skrevet

annenhver uke frem til uke 37, så hver uke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...