Gå til innhold

endelig en liiiten smule modning....(12 dager over termin)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk...12 dager over har jeg endelig en smule modning. Fikk ihvertfall tak i mormunnen og ble strippet...det var jammen ikke mye godt... :P Hun sa hun kunne faa en finger inn, saa det er vell en centimeter da kanskje? YAY! hehehhe fikk ogsaa akupunktur og ble sendt hjem igjen. Blir ikke satt igang soendag heller, men hun sa at mandag kunne vi begynne forsiktig igangsetting...kanskje... jojo...faar se. Soendag er ny kontroll og haaper paa litt mere modning til da. det hadde vaert noe det! :) maa jo ihvertfall bli mamma iloepet av neste uke da. heldigvis. Gutten har det bare flott sier de. og foereloebbig har han nok vann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj oj oj!! Da er det i ferd med å skje noe ihvertfall!! Så fint for deg=0) Jeg har etterlyst deg og MÅNS idag, er så spent på om det har skjedd noe vettu=) Så koselig!!

Skrevet

ja, jeg saa det! :) saa svarte der ogsaa jeg! :) koselig at noen passer paa oss! :D

Skrevet

Jøss, endelig litt fremgang for din del;) Det var vel deilig å høre... =)

Sitter har enda jeg, uten baby... hehe, 13 dager over for min del...

Skal på kontroll på sykehuset i morgen jeg da, så får se hva som skjer...

*krysse alt som krysses kan;)*

Skrevet

Dette var gode nyheter:-))) Nå som kroppen din har begynt å ta hintet, så kan jo ting skyte fart!

Krysser fingrene for deg og kommer til å følge spent med i helgen:-))

Skrevet

ja, haaper noe skjer for oss alle naa snart! :) vi er ikke langt unna! :) HURRA!!!! kjennes ogsaa mye greiere naar man er paa kontroller saapass ofte...noe skjer liksom! :D

Skrevet

Godt å høre Lykkelita at det er lys i tunellen.

Jeg hadde sånn som deg påsøndag,at de kunne få inn en fingertupp.

Ble også strippet da.. Gjorde jækla vondt.

Men uheldigvis er det ikke skjedd noe enda..

Krysser fingrene for deg og sender deg en støtteklem!!

Skrevet

så bra det blir litt fart på sakene, ikke artig å gå å vente uten at det skjer noe! lykke til!!

Skrevet

Flott lykkelita! Krysser fingrene for deg nå og håper at du ikke må vente så mye lengre før du får hilse på den lille i magen din!

Klem

Skrevet

ja! heheh tenk aa juble over en cm aapning! det er naa litt komisk da! :) Men er saa godt naar man ser at noe skjer. :) takk for all stoetten! :)

Skrevet

godt du er på enden nå da :-)

men du skrev i første innlegg at det enda er nok vann. Har du lekket?

Skrevet

nei det har jeg nok ikke gjort tror jeg. :) men det toerker jo ofte litt inn der inne etter som man gaar lenge over terminen. Det blir gjerne mindre og mindre fostervann, saa er derfor de sjekker oss saa ofte, for aa se om vi fortsatt har nok fostervann og om morkaken fortsatt er intakt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...