Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Sexlysten min har vært på topp i hele svangerskapet og vi har hatt MYE sex.. Nå nå er det snakk om dager til fødselen starter, babyen rører masse på seg der inne og jeg er desverre skjeldent kåt. Han har ytret at han syns det blir så rart med det hodet som er festet nede i bekkenet mitt osv, så vi har bare mindre og mindre sex. Når vi først har det blir det så påtatt og ikke akkurat noen het seanse og jeg forstår at det er normalt, men jeg elsker han såå mye og vil jo så gjerne vise han det på den beste måten, men det beynnerå bli vrient:( Jeg gleder meg sånn til babyen kommer ut så vi kan elske med hverandre på den måten vi gjorde!! Men tenk om det aldri blir det samme?? Noen som har tenkt på dette? Måtte bare få ut litt frustrasjon:)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 hei=) jeg føler med deg og er i nesten samme sitvasjon, vi har sex men er ikke det samme som før. tror det bare er sånn det er mot slutten (er i uke 40) jeg og kjærsten snakker mye om dette og det tror jeg hjelper masse. Han veit også det at det kan gå uker før vi kan ha sex igjen etter at småen har kommet ut og er helt klarover det. Jeg også har hatt sikkelig dårlig sam for at jeg ikke har hatt sex med han fordi jeg ikke er så kåt som før, men er bare sånn det er (tror jeg?) Er også KJEMPE redd for at sexen ikke vil bli som før etter fødselen og har tilome grått pga det (veit det er teie) hehe men hormoner.. Jeg som også er så glad i sex med kjærsten min.. En ting er og bare ligge der og gi han, men du skal jo nyte det du også, ikke sant?? =) ble litt langt detta, men iallefall så kjønner jeg deg og føler mye av det samme... trøsteklem fra meg=)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 I første svangerskap måtte jeg også aksepterer, at han synes det var lidt rart da jeg var høygravid, men også etter fødslen...det ble lidt mye kvinneliv for han. Sex er sjeldent som det var dengang vi var unge og uten barn. Men på mange måter synes jeg faktisk den er bedre. Vi er mere sikre på hinanden, kjærligheten virker dypere og innimellom, om vi tar en helg med hinanden uten unger, så får vi faktisk den gamle lidenskap frem i hinanden igjen.....
minime<3 in belly Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Jeg har tenkt samme tanken selv, men vi får vel bare være flinke å trene musklene slik at de blir som de engang var... hehe.... jeg håper at sex-livet våres blir som det var før jeg ble gravid. Kjedelig om det skulle bli borte liksom...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 HI her:) Takk for støtten! Har født en gang før og vet at sexlivet forandret seg litt etter det..men når jeg tenker etter var det forandringer til det positive!! Ble mer følsom på en måte der de erogene sonene er. Gleder meg sånn til å kunne ta på noe sexy undertøy og være litt sexy. Klarer ikke å oppføre meg sexy nå, jeg..blir mest kos og sånn. Uansett er det jo tydeligvis en normal følelse! Det er da verdt det...og tenk så spennende det blir med sex igjen etter å ha ventet så mange uker...hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå