Mai-mamma! Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Fikk akkurat telefon fra legen nå om at jeg har fått time til planlagt keisersnitt på mandag pga seteleie. Har brukt mange dager til å tenke på hva jeg skulle velge, men pga av størrelsen på babyen valget jeg da til slutt keisersnitt. Er helt skjelven nå =) Hadde egentlig termin 26 mai, men nå er jeg plutselig mamma før 17 mai! Det her kommer nok til å bli en veldig rar helg. Gruer meg veldig til keisersnitt for har alltid tenkt at jeg kom til å føde normalt, men godt at ting er bestemt. Nå bare krysser jeg fingrene for at alt går bra og gleder meg til å se gutten vår på mandag =)
barb81*har født!* Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Gratulerer!! Så overraskende=0) Kos deg i helga, og slapp av mest mulig. Lykke til på mandag=)
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 så spennende, går vel kjempe bra den veien også. lykke til:-)
keisersnittnr3 Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Hei hei. skal ha ks på tirsdag, dagen etter deg, synst dei site vekene har gått veldig fort, og no er det bare nokre dager igjen te eg får sjå lille eline:))
druzillagirl Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Skjønner akkurat hvordan du har det, men det går så bra så. Jeg tok selv planlagt keisersnitt for 11 dager siden, og grudde meg veldig helga før det skulle skje. Men det var igrunn en veldig fin opplevelse. Og når det hele var planlagt hadde de som var med under operasjonen veldig god tid. De tok seg tid til å forklare alt de gjorde og hvorfor. Hadde også studenter tilstede, noe som gjorde at ting ble forklart ekstra godt - og jeg forsto mer, hvordan og hvorfor. Dessuten var studentene med å roet meg ned. Var en herlig følelse når du hørte barnet trekke den første lufta, sette i et vræl og høre legene si at det var en frisk og fin jente. Tårene sto i øynene da ja. Så kom jordmor og visste meg henne, gikk ut å til barnelege - for så å komme inn med henne og jeg fikk ha henne mot kinnet mitt noen minutter. På oppvåkninga etterpå fikk jeg barnet inn til meg og fikk ha henne der i 2,5 timer....
engutttil=) Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Gratulerer masse! vil å ha babyen ut no! har termin 30 mai! men hadde vært kos å fått før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå