Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Lillegutt ligger ute nå, i bare bodyen og et helseteppe. Så har han dyne, og trekket til vogna over... Og lammeskinn da... Er 11 grader ute, står i le for vinden.... Er dette for lite? Syns det virker så varmt vist jeg skulle hatt på sparkebukse også`?? Han er også veldig varm av seg tror jeg.... Er 3 uker....
Honningmelon Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Har han ikke bukse på nedentil? Jeg syns dette hørtes lite ut, men du kjenner ungen din bedre enn meg.
Fødemaskinen Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Hørtes ikke særlig mye ut . Min gutt på 6 mnd har på seg joggebukse, sokker, body, jakke og lue. Han ligger på et lammeskinn og har et tykt teppe over seg. Og vogntrekket over. Greit å tenke over at man må kle på de små litt ekstra, da de ligger helt rolig og sover.
Honningmelon Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Kan jo si hva min jente på snart 6 mnd har på seg... Body, strømpebukse, bukse, jakke og lue. Over seg har hun en dyne.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Min på 6 mnd har på body, bukse,jakke lue og votter.. over seg har han dyne.. Og han er våt på ryggen når jeg tar han opp.. Du kjenner om det er for lite eller ikke
Rose69 Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Er han kald nedentil? Hvis ikke er det sikkert deilig å ligge uten mye klær.Det virker som du har pakket han godt inn da :-)
Taram har gutt&jente Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 Du må jo kjenne på ham for å vurdere det. Hvordan er temperaturen i nakken? Ved 11 grader ville jeg kledd på ullbody og ullstrømpebukse, og en dress utenpå - gjerne i fleece - en lue, og deretter ned i lammeskinnsposen. Han er bare 3 uker, de er ikke så gode til å regulere temperaturen sin selv på det tidspunktet.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 Synes ikke det hørtes så mye ut,men det går jo ann å kjenne å kroppen hans,inn under klær,både på overkropp og på bena om han er kald eller har passe tempratur.
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #9 Skrevet 11. mai 2007 Syns det høres lite ut. Her er det også 10-11 grader.. og mathias sov ute i vogna i stad.. hadde da på seg body, tynn bukse, tynn jakke.. lue... tynt pledd og dyne.. Passe varm da.. Kommer jo an på om babyen din er varm eller kald. =) Du kjenner babyen din best=)
manonym Skrevet 11. mai 2007 #10 Skrevet 11. mai 2007 Jeg tror det er like viktig at babyen ikke blir for varm som at han blir for kald! Når jeg går på tur med gutten min så har jeg på han bukse, body, sokker, tynn lue. Da ligger han på saueskinn og har dyne over seg. Har trekket på vogna på. Jeg synst det er passelig på min gutt=) De er jo så individuelle, så man må nesten bare kjenne på babyen om han kjennes varm/kald ut.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 11. mai 2007 #11 Skrevet 11. mai 2007 Berta mi lå ute i 11 grader i sta. Hadde på seg body, bukse, tynne bomullssokker, ullsokker (hun har ofte kalde føtter), tynn ulljakke og lue. Lå på lammeskinn med dyne og vogntrekket over. Passe varm da.
Milletrille Skrevet 11. mai 2007 #12 Skrevet 11. mai 2007 så lenge han ikke er kald når du tar han opp, så er vel det helt fint, men husk lue!!! (det har han sikkert på også...) Jenta vår har lue, body, bom.bukse, sokker og noen ganger jakke hvis det er litt surt. Men veeeeldig ofte har hun sparket av seg både sokker og bukse, men er god og varm, og storkoser seg i vogna. Hun ligger på lammeskinn med dyne over og vogntrekket over der igjen. Jeg er livredd for å kle på henne for mye da jeg selv er veldig varm av meg og får lettere hetta hvis det blir for varmt, samtidig som jeg er redd for at hun skal bli overopphetet med tanke på krybbedød....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå