Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Dere som ikke har familie i nærheten og venner har nok med sitt, hva gjør dere når dere har lyst på litt kvalitetstid bare dere 2? Gå på kino en kveld f.eks. Vi lurer på å avertere etter en fast barnevakt som kan passe lille gutt av og til, noen timer på kveldene. Noen som har gjort det? Vil da sjekke referanser... Hva betaler en for 2-3 timers pass? Sønnen vår er 5 mnd nå. Kommer til å vente et par mnd til, men må jo uansett først finne noen. Æsj, ble litt rotetet formulert, men dere skjønner. Altså noen som har en "fremmed" barnevakt og pris?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Vet ikke om jeg hadde turd å la fremmede passe en så liten baby,selv omm du venter noen månder,men du kan jo være heldig da. Jeg betaler 250 kr når noen sitter barnevakt,da om det er for 1 time eller 3 eller om det hadde blitt hele kvelden,som det enda ikke har blitt.Da får de litt mye en gang,passe en annen gang og kanskje litt lite en gang,men det jevner seg jo ut.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Hei! Takk for svar. Er jo skeptisk til en fremmed jeg også, men ser ikke at vi har noe valg.. Tenkte å finne ei jente som kunne passe ham "fast". Ville jo truffet henne flere ganger først, som sagt sjekket referanser og sett hvordan hun var med babyen vår. Hadde vært veldig kritisk der. Vi trenger å komme litt ut og bare være vi 2, føler ikke at det er egoistisk, det er superviktig å pleie forholdet når en har fått barn.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Jeg synes det er fint at dere vil komme dere ut litt, og selv om dere ikke har noen "kjente" som kan sitte barnevakt, så hadde jeg og søkt etter en fast barnevakt, gitt at jeg var i samme situasjon. Hadde derimot vert en kveld i lag med barne vakt for å se hvordan hun og barnet gikk sammen. Ville og vært nøye med å sjekket referanser o.l. Så lenge du bare bruker sunt folkevett så tror jeg dette går bra HEr som jeg kommer fra er det vanlig med ca 4-500 kr for en hel kveld ca fra seks om kvelden til i tolv/ett tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå