Gå til innhold

Har jeg gjort noe galt?.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Please, si meg hva dere mener om dette:

 

Jeg har vært gift nå i snart et år, og vært lykkelig sammen med han i 8 år til sammen. Mangler ingenting og er overlykkelig og elsker ham over alt på kloden! Han gir meg alt jeg trenger og enda mer!

Men i går hadde jeg heftig internett-sex over msn, med kamera og mikrofon, med sexleketøy og full rulle, orgasmer og gjensidig opphissing, med en venn av meg som bor langt unna..

Har jeg gjort galt?...... Det betydde jo ingenting, og var bare for gøy, men jeg er litt usikker nå i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns du har gjort noe galt... Hadde d vært typen min som hadde gjort d hadde jeg blitt rasende

Skrevet

Jeg signerer denne også. Hadde typen min gjort det,hadde han gått på hue og ræva ut,for slikt er mangel på respekt!!!!! Hadde aldri klart å gjort det der mot han heller. Hvor var kjærligheten og tankene på mannen din,når du gjorde det der? Snu på situasjonen og prøv å føl hva du ville følt om mannen din gjorde det samme.....

Skrevet

Hallo?? Dette må jo være kødd!!!

 

Jeg hadde sett på dette som grov utroskap iallfall. Men du bare tuller med oss likevel...så...

Skrevet

omg! ja dette er galt!!! hadde typen min gjort noe slikt hadde eg blitt skikkelig sinna! er utroskap dette...

 

men er dette en spøk forresten?

Skrevet

Klart det er galt, det må være noe galt med deg som en gang lurer på noe som det!! Jeg anser det som utroskap.

Tviler på at du kan være seriøs og at dette er bare tull.

 

Jeg står for det jeg sier og signerer ikke med anonym.

Skrevet

Hei HI:-((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

 

Kuttut da, må du ha oppmerksomhet nå igjen? Det er bare syke mennesker som gjør slik for å få oppmersomhet Ha ha ha

Skrevet

ikke bra! å vil si du har gjort noe galt selv om det ikke betydde noe og var bare for gøy.

Skrevet

Dette var mer enstemmig enn jeg hadde forventa.... Huff...

Men kan dere si meg akkurat hvorfor dette er så galt?

Det betydde jo som sagt ingenting, og vi hadde aldri i livet gjort det i virkeligheten!

h.i.

Skrevet

Glemte å legge til at det er ikke tull, nei, ingen spøk eller forsøk på å få oppmerksomhet. Men her kan jeg være helt anonym, og ville ha andres synspunkt på saken. Takk.

h.i.

Skrevet

det er galt fordi du viste din mest personlige side til en annen..noe som bare din man skal se, og som han helt sikkert ikke vil dele med noen andre..Er jo sex selv om det ikke er nærkontak og penetrering med i bildet..at du ikke skammer deg, eier du ikke samvitighet?

Skrevet

Spør du virkelig om du har gjort noe galt???

 

Et spørsmål tilbake fra meg bare:

Hva hadde du følt, og hvordan hadde du sett på det hele, om det var mannen din som hadde gjort det du nå har gjort - og du fikk vite om det?

Hadde han gjort noe galt da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...