Julie Angelica:) Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Jeg har prøvd å snu døgnet til Julie Angelica i snart 3 mnd, men nå har jeg nesten gitt opp. Hun vil rett og slett ikke sove for alt i verden. I natt var klokka 01.55 før hun endelig sovnet. Hun sovnet først 22.30, men våknet igjen etter en time, og da gråter hun så fælt at hun blir lilla i ansiktet. Jeg tør ikke å la henne gråte så lenge om gangen, men har prøvd å slått meg hard i det siste. Vi hadde det problemet at hun skrek seg ut når hun var liten, og det sitter i meg enda, for det var skremmende mange ganger. Jeg har prøvd ALT for å snu rytmen hennes, men det nytter ikke. Samme hvor tidlig jeg tar henne opp om morgenen, så holder hun det gående til langt utover natta alikevel. Hun hadde en fin rytme en ukes tid for litt siden. Da sovnet hun ca 21.30 og sov til morgenen igjen, men plutselig snur hun det igjen og vil ikke sove uansett hva vi gjør. Har fått beskjed om å la henne ligge å gråte, men ser ikke noe poeng i at hun skal gråte i 2-3 timer. Ikke er det bra at dem gråter alt for lenge heller i følge ny forskning. Kan noen gi meg noen råd? Nesten sånn at man håper på et mirakel. Julie er SUPERBLID hele dagen lang. Det er kun om kvelden det skjærer seg totalt her..
Julie Angelica:) Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. mai 2007 Dytter denne jeg.. Litt desperat her:/
Meg og bøllegutta!! Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Dette høres slitsomt ut!! Jenta di er jo 10 mnd og jeg mener unger på den alderen burde være i seng til ca 20..............Det er jo sikkert du enig i : ) Ikke det som er problemet. At hun har fysiske plager kan vel utelukkes siden hun er blid på dagen. Regner også med at hun sover godt på dagen siden du ikke nevner noe på dette.. Når er det dere prøver å legge henne for kvelden da? HVor mye sover hun på dagen? Hvor mange lurer? Når siste lur?
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Så slitsomt da! Hvordan er hun når hun våkner på natta? Er hun lys våken og blid eller trøtt og sutrete? Hun er jo stor også, så det er rart hun strever sånn med sovingen! Det er ikke noe som plager henne da, tenner, tett nese e.l.?
Julie Angelica:) Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2007 Hun sover helt greit på dagen. Enten vi er ute å kjører bil, triller vogn eller jeg legger henne i senga. Siste uka har hun kuttet ut siste sovetiden sin, og sover fra ca 14.30 til 15.30, altså bare en time, noen ganger litt lenger. Da burde hun være klar for senga i 20 tiden synes jeg. Det er jo det som er normal leggetid for henne. Hun har 7 tenner og hun har vært lite sutrete når disse har kommet, men ikke mye. Hun har alltid vært blid og fornøyd fra dag 1. Har gitt henne 4 stikkpiller alt i alt pga smerter i tennene, så det har gått kjempefint. Når hun våkner om kvelden/natta, er hun kjempeblid og står i senga si å skråler og skravler. Men så fort jeg legger henne ned i senga, så gråter hun verre enn noen gang. Hun er ikke dårlig, bare litt snørrete innimellom, men ikke tett i nesa. Jeg leste et sted at en unge fikk sure oppstøt når han ble lagt ned, og dette førte til at han ikke ville legge seg å sove, noe som jo er forståelig. Men jeg har undersøkt julie fra topp til tå, og hun er frisk som en fisk. De gangene jeg har tatt henne med i senga mi, er hun jo superblid, så det er kun senga som er "farlig" virker det som. Har prøvd med lys, ikke lys osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå