Trollmora Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Var ute å kjørte her om dagen med de små i baksetet. Plutselig kommer det fra EldsteMann: Å mamma, jeg fikk mave sitron! Selv om de ikke vet hva det heter så mangler de ikke ord for å beskrive hva som skjer )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 eh....mulig jeg ikke er så smart, men hva mente han egentlig med mave sitron?
♥Snulder Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Hehe.. nei de klarer å få uttrykt det de vil!! Min snart 6-åring var skikkelig oppgitt her om dagen... Vi var i en klesbutikk og prøvde bunad på Leah. Med skaut og full mundur.. Da ser Bastian oppgitt på oss og sier: Stakkars... skal hun gå rundt å se ut som ei gammal kjerring på 17. mai....
Trollmora Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2007 Jeg skjønner: Han mente en liten gulp med mavesyre )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Hahahahaha.........den skjønte jeg da;-)) Ikke bare litt blond, men platina liksom;-)
Trollmora Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2007 Gammel kjerring, den var god ) Han skal ikke ha bunad han da?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 Aha.......hihihi......jeg koblet rett og slett ikke slikt no med han lille knertulfen der:-) Det er jo slikt som jeg som er "moden" sliter med det:-) Men den var god ja, jeg har også mye sånn derre mage sitron;-))
♥Snulder Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 Nei han har hatt bunad frem til nå... men i år så syntes han det var på tide med or'ntli skjorte og sånn derre snor som man knyter rundt halsen... Han har sine meninger ;=)
Trollmora Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2007 Sånn derre snor, er det slip han mener? Han høres jammen ut som en stor gutt hvis det er det han vil pynte seg med )
♥Snulder Skrevet 11. mai 2007 #10 Skrevet 11. mai 2007 Jepp han er blitt stor gutt;=) Skal stæsje håret og greier... Ikke lett med sånt halvlangt krøllehår som han har! Han var meget bestemt på at han skulle ha sånn snor rett ned, ikke sånn derre som går til høyre og venstre.... =sløyfe.....;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå